رییس دانشگاه علامه طباطبایی مطرح کرد؛

پذیرش دانشجویان خارجی به صورت مجازی و حضوری

رییس دانشگاه علامه طباطبایی از آمادگی این دانشگاه برای جذب دانشجویان اتباع خارجی خبر داد.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت درباره برنامه های این دانشگاه برای جذب دانشجویان افغانستانی به ویژه دختران اظهار داشت: در راستای اعلام آمادگی وزارت علوم برای جذب دانشجویان خارجی، تلاش داریم با توجه به ظرفیت های موجود هم به شکل آموزش مجازی و هم حضوری پذیرش دانشجوی خارجی داشته باشیم.

معتمدی یادآور شد: برای پذیرش باید حداقل های علمی و مقررات برای ورود آنها رعایت شود. اگر علاقه‌مند باشند که به دانشگاه علامه بیایند، برای ورود آنها کمک می کنیم که بتوانند از شرایط آموزشی این دانشگاه استفاده کنند.

معتمدی گفت: مجموعه مدیریتی مجزایی را در دانشگاه پیش بینی کردیم که تمام کارهای دانشجویان خارجی را به شکل یکجا در دانشگاه سامان دهی کنند. با همکاری که دانشکده ها در گروه های مختلف آموزشی داشتند و با توجه به اعلام آمادگی آنها، امیدواریم بتوانیم با یک شیب تندی جذب دانشجویان خارجی هم به شکل حضوری و هم به شکل مجازی داشته باشیم.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این که حدود ۲۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: عمده آنها از کشورهای عراق، افغانستان، هند و پاکستان هستند و از کشورهای اروپایی هم دانشجویانی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار