محکومیت نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در جمع زنان فرهیخته، اساتید و دانشجویان حوزوی و دانشگاهی، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی را محکوم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه ما در این جلسه و با حضور زنان فرهیخته آذربایجان و تبریز قهرمان ضمن محکومیت این نشریه وابسته به استکبار و صهیونیست، حمایت خودمان را از مرجعیت دینی و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌داریم گفت:توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار برای مقابله ایران اسلامی دارد و این‌ها کینه عمیق خودشان را از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی این گونه مطرح می‌کنند.

او با اشاره به اقدام این نشریه سخیف و به اصلاح زرد فرانسوی که همسو با رویکرد رسمی رژیم فرانسه در مداخله علنی امور داخلی ایران است افزود:از رفتار مداخله جویانه می‌توان از دیدار چندی پیش رئیس جمهور فرانسه با یک زن معلوم الحال ضدانقلاب ایران نام برد که این مداخله را آشکار می‌کند.

او  با اظهار اینکه این نشریه فرانسوی همچنین سابقه ننگین و شرم آوری از اهانت به ادیان آسمانی و پیامبران الهی بخصوص حضرت محمد (ص) در کارنامه سیاه خود دارد تصریح کرد:فرانسه با ادعای آزادی بیان، به مقدسات کشور‌ها و ملت‌ها توهین می‌کند.

او با تاکید بر اینکه فرانسه به دروغ خود را مهدآزادی و مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند سوابق ننگینی از نقض حقوق بشر دارد گفت:به عنوان نمونه می‌توان به جنایت و نقش استعمار فرانسه در قاره آفریقا و کشتار مردم انقلابی الجزایر اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اظهار اینکه هنوز هزاران جمجمه شهدای انقلاب الجزایر از مردان، زنان و کودکان بی گناه مسلمان الجزایر که بدست اشغالگران متجاوز ارتش فرانسه به شهادت رسیدند در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می‌شود افزود:در این مثال و بسیاری از موارد دیده شده است که مدعیان حقوق بشر در حالی به بهانه‌ی آزادی بیان، حتی از محکوم کردن این جنایت غیرانسانی شانه خالی می‌کنند که احترام به عقاید، مقدسات و ارزش‌های جوامع انسانی یکی از ابتدایی‌ترین حقوق ملت هاست.

برچسب ها: محکومیت ، شهدای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.