دشمن می‌خواهد قداست را از مادر بگیرد

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: یکی از راه‌های کم خطر و کم هزینه که می‌تواند فرد و جامعه را تقویت کند تربیت الگو مدار است.

همایش پاسداشت مقام مادر و روز زن (سرمشق فاطمی) با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه و جمعی از نمایندگان مجلس در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در این مراسم گفت: برخی از واژه‌ها قطع نظر از هر باور و فرهنگی مقدس است، واژه شهادت و شهید نیز از جمله این واژه‌ها است و تمام ادیان و مذاهب از فرزندان مجاهد خود در میدان‌های نبرد که از ارزش‌های آن دفاع کرده اند در یک افق برتر نگهداری می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه افزود: واژه مادر و همسر نیز واژه‌ای که همه جوامع برای آن تقدس قائل هستند.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت زهرا (س) جامع همه فضیلت‌ها و خیر‌ها و زیبایی‌ها است گفت: در روایتی داریم که اگر حسن و زیبایی به صورت یک شخص مجسم و به انسان عرضه می‌شد حتما فاطمه (س) بود.

وی ادامه داد: از این رو اگر جریان‌های معاند نیز بخواهد در جنس جوان و نوجوان حضور پیدا کند پوشش خود را زیبا و در قالب حقوق بشر، زن و در قالب دفاع از آزادی بیان می‌کند در حالیکه وقتی به سابقه نظام استکباری نگاه کنید شرم آور است.

وی گفت: از زمان کشف قاره آمریکا بنا بر اذعان خودشان نه آنچه ما بگوییم با جامعه انسانی چه کردند آنچه خودشان می‌گویند ۱۲۰میلیون سیاه پوست را قتل عام کردند. خودشان فجایع زیادی در دنیا از جمله ژاپن رقم زدند و در ساعت قتل نفس می‌کنند و در سال هزار نفر سقط جنین می‌کنند که تلاش دارند جامعه ما را هم به این سمت ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: جامعه اگر بخواهد به سمت تعالی برود بی گمان یکی از راه‌های کم خطر و کم هزینه که می‌تواند فرد و جامعه را تقویت کند تربیت الگو مدار است هر چه الگو بی نقص باشد این هدف سریع‌تر انجام می‌شود و تلاش دشمنان نیز این است که الگو‌های راستین جوامع بشری را از آن‌ها بگیرند و الگو‌های دروغین خود را در نسل جوان جا بزند و ما را از الگو‌های راستین خود جدا کند اینجا نسل جوان و خصوصا مادران نقش مهمی دارند چرا که اگر ریشه سالم باشد ساقه‌ها رشد و برگ و بار می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز دشمن نظام شیطانی حاکم بر دنیا می‌خواهد قداست را از مادر بگیرد و اصلا مادری در جامعه از بین برود وقتی ازدواج در جامعه از بین برود فرزندی هم وجود نخواهد داشت.

وی گفت: از این رو باید مادران و تمام ارزش‌های آن را تکریم کنیم، مادران شهدا که فرزندانشان جان دادند تا از ناموس ملت دفاع کنند باید آن‌ها را بزرگ بدانیم و آن‌ها را به عنوان الگو مطرح کنیم و در این زمینه رسانه‌ها و نظام‌های آموزش تلاش کنند و غفلت نورزند چرا که شبیه خون و ناتو فرهنگی بدنبال قطع ریشه سعادت جامعه است و به اسم پیشرفت سن ازدواج را بالا برده و مانع فرزند آوری و موجبات رشد جمعیت منفی شده اند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: از این رو بانوان می‌توانند کشور و عزت مردم ایران و انقلاب اسلامی و خون شهدا را با فرزند آوری نجات دهند و تسلیم نظریه‌های صهیونیستی و دروغ نشوند و در رفتار و اخلاق و علم آموزی به الگوی بانوان حضرت زهرا (س) اقتدا کنند تا رشد معنوی و بصیرتی جامعه ما تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار