استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد.

ایوب اسداللهی افزود: طرح نهضت ملی که ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) کارگزار این طرح است، در حال اجراست و تاکنون بحث امور مربوط به نظام مهندسی، پروانه‌ها در حال پیگیری هستند.

او گفت: یکی از اقدامات قانونی اجرای طرح، اخذ مجری است و با توجه به جا به جا‌هایی که در نقشه‌ها صورت گرفته است از جمله وضعیت خاک و در نهایت با جمع بندی‌ها و تحکیم اثری که صورت گرفت و بر اساس آن طراحی صورت گرفت و ستاد اجرایی در حال انجام طرح هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: با تأیید نقشه‌های نهایی طرح با سرعت لازم ادامه پیدا خواهد کرد.

اسداللهی در مورد استحکام و بلاتکلیفی این طرح گفت: بحث بلاتکلیفی قبلاً مطرح شده بود و تحکیم بستر انجام گرفت و منتظر آزمایشات فنی بودیم که باید نتیجه می‌داد و خوشبختانه آزمایشات فنی انجام شد و بر اساس اعلام کار گزار آزمایشات نتیجه مثبتی داشت و بر اساس طراحی‌ها و نقشه‌ها به زودی بعد از اخذ مجوز‌های لازم از نظام مهندسی کار ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.