تردد در محور‌های اصلی چهارمحال و بختیاری برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملیات ۲۴ ساعته برف‌روبی در محور‌های ارتباطی استان، گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های اصلی استان برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملیات ۲۴ ساعته برف‌روبی در محور‌های ارتباطی استان، گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های اصلی استان برقرار است، اما به سبب برف و یخبندان لغزنده است و خودرو‌ها باید مجهز به زنجیرچرخ باشند.

روح‌الله غلامی افزود: از ساعت ۶ روز دوشنبه بارش برف در محور‌های ارتباطی استان آغاز شد، اما بلافاصله گروه‌های راهداری اقدام به برف‌روبی کردند و عملیات برف‌روبی همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: اولویت بازگشایی محور‌های ارتباطی با محور‌های اصلی است که این محور‌ها با تلاش راهداران در حال حاضر باز است و تنها تردد در محور ارتباطی بروجن به سمیرم به کُندی انجام می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به مسافران توصیه می‌شود که از سفر‌های غیرضروری در محور‌های ارتباطی این استان خودداری کرده و در صورت ضرورت، خودرو‌های خود را به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی و ایمنی مجهز کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: پس از برف‌روبی محور‌های اصلی و فرعی، برف‌روبی راه‌های روستایی که احتمال مسدود شدن آن وجود دارد آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار