وقتی شهروند خبرنگار ما راوی مشکلات خود در طرح گرنت جوانه شد

پرداخت نشدن هزینه به حساب اساتید راهنما و داور از سوی مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهروند خبرنگار ما را گلایه مند کرد.

به منظورتوسعه و توان ملی در نوآوری و کارآفرینی و زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در مراکز پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فناور اقدام به طرح گرنت جوانه کردند. اما این طرح که در راستای توسعه و گسترش کارآفرینی است شهروند خبرنگار ما از پرداخت نشدن هزینه اساتید داور و استاد راهنما از سوی مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.


متن پیام شهروند خبرنگار

طرح گرنت جوانه طی ۳ مرحله توسط وزارت علوم و فاوا اجرا شد. طبق شیوه نامه طرح، اساتید راهنما هزینه‌ای را به حساب پارک علم و فناوری مربوطه و هزینه‌ای را به حساب دانشجو واریز نمودند. طبق شیوه نامه باید وزارت علوم و فاوا هزینه‌های پرداخت شده توسط اساتید راهنما، به علاوه حمایت مالی مصوب شده توسط داوری را به اساتید راهنما پرداخت نمایند. اما پس از گذشت ۴ ماه از واریز هزینه‌ها توسط اساتید راهنما و ضرر‌های بسیاری از جمله تغییر نرخ ارز و ... که اساتید راهنما در این مدت متحمل شدند، حالا وزارت علوم سهم خود را از هزینه‌ها پرداخت نموده، اما فاوا پرداخت ننموده است.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد سامانه سوژه های مر دمی هم رسیدگی شود.تشور
آخرین اخبار