بازگشایی پیست تاریک دره همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بازگشایی پیست تاریک دره خبر داد.

علی حقیقی با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک‌دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می‌شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع‌تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.و

اوبا اشاره به اینکه پیست اسکی تاریک دره همدان شرایط بازگشایی را دارد، اظهار کرد: خوشبختانه بارش‌ها نسبت به دو سال اخیر بهتر بوده و تا حدودی شرایط برای اسکی فراهم اسات.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان تصمیمی است که هر سال توسط پلیس راهور گرفته می‌شود و علت اصلی آن ناایمن بودن جاده‌ها است.

او بیان کرد:جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع تر پیست اسکی بازگشایی شود.

حقیقی ضمن اشاره به اقدامات اخیر صورت گرفته در راستای استانداردسازی تله‌سیژ پیست اسکی، خاطرنشان کرد: از مردادماه امسال در راستای استانداردسازی دستگاه تله‌سیژ براساس آنچه که مورد توجه اداره کل استاندارد است، اقدام کرده‌ایم.

او ادامه داد: متأسفانه دستگاه برفکوب به علت عدم مدیریت در سال های اخیر دارای مشکلات فنی بود که خوشبختانه تعمیر شده و روز گذشته برای آزمایش مجدد مورد استفاده قرار گرفت و همه شرایط برای تمرینات اسکی بازان مهیا شده است.

حقیقی در پایان تأکید کرد: تاریک دره همدان در بین پیست‌های اسکی کشور کمترین مسافت را تا مرکز شهر دارد که بزرگترین مزیت آن همین است و راه دسترسی آن از دره عباس آباد و گنجنامه می‌گذرد و همین موقعیت سبب شده تا مردم همدان با پیمودن کمتر از ۱۰ کیلومتر، از این مکان برای تفریحات آخر هفته خود به ویژه در روزهای تعطیل استفاده کنن

پیست اسکی تاریک دره همدان یکی از پیست‌های بین‌المللی کشور است که در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی جاده گنجنامه قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.