در جلسه شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان مطرح شد؛

افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال

دومین جلسه شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان به ریاست سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد.

دومین جلسه شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد.

در این جلسه با موافقت رئیس جمهور و تصویب هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، میزان سرمایه این صندوق در طول سال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت تا صرف حمایت از تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان شود.

گزارش روند اجرای قانون جهش تولیدات دانش بنیان مبتنی بر تصویب ۱۱ آیین‌نامه تکلیفی در هیئت دولت نیز در این جلسه ارائه شد.

در ادامه جلسه دستورالعمل‌های مرتبط با اعتبار مالیاتی بخش تحقیق و توسعه، اعتبار مالیاتی سرمایه‌گذاری مشترک بانکی و صندوق نوآوری و شکوفایی در شرکت‌های دانش بنیان و منع رقابت بخش دولتی با این شرکت‌ها به تصویب رسید.

رئیس جمهور در این جلسه در سخنانی بار دیگر بر عزم دولت در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان، در راستای اجرایی‌سازی کامل قانون جهش تولیدات دانش بنیان تاکید کرد و گفت: هر گونه حمایت از این بخش در حقیقت هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.

رئیسی اظهار داشت: حمایت‌ها باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۱ دی ۱۴۰۱
واقعا نمیدونم چی جوری ازتون تشکر کنم، من سرپرست خانوار 3 نفره ام برام 12هزار تومن یارانه بیشتر ریختن، توی رویا هم تصورش سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۱ دی ۱۴۰۱
خلیج فارس تبریک تیک آبی و خاکستری
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۱:۴۱ ۲۱ دی ۱۴۰۱
اگر قرض کنیم معاذالله نگاه چپ به گوشه ای از وطن ما بشود اگر در آپارتمان عمودی زندگی کنیم برای تخریب چه دو طبقه و چه دویست طبقه فرقی نمیکند یک بمب کافیست. ولی اگر همه در دشت خانه ساخته باشند و یک طبقه هم باشند. آن وقت برای هر یک خانه یک موشک لازم دارند و هزینه شان خیلی بالا میرود. احتمال 99% برایشان نمی صرفد که همه جا را شخم بزنند. یعنی از لحاظ سوق الجیشی ما در پناه زمین بهتر در امان خواهیم بود تا در هوا. کما اینکه هر کس میتواند دالانی به خانه همسایه اش هم بزند و از پناهگاهی امن هم برخوردار شوند در صورت بمباران اتمی. حالا از لحاظ مالی بررسی کنیم هم باز به صرفه تر است. تازه سرزمین هم پایش میشود. حال عایدات فرهنگی اعتقادی اقتصادی دفاعی آن برای ما روشن شد که اگر بصورت افقی زندگی کنیم از عمودی بهتر است. حال اگر بنده نواز باشیم یکی در میان زمینشان را فقط پس و پیشش را هعم بسازند فقیری هم محصور میشود + یک اتاقک! اشکالی ندارد. تا تکمیل کند خانه اش را؟ هزینه ها نصف نمی شود؟ بنی اسرائیل مستحق مجازات شدند و از بین فقر و بیماری فقر را برگزیدند و هر کس در خانه اش یک روزنه ای به خانه همسایه باز گذاشت تا هنگامی که کسی در حال موت بود کمک بخواهد. به هم کمک کردن و خداوند عذاب را برداشت. ارحم ترحم. وقتی خداوند ما را با بلیه ای می آزماید باید بجای نق زدن راه حل را فوری پیدا کنیم و عمل کنیم با کمک از علما و خیرین و خیر خواهان. تا خداوند رحمان ما را از گردنه های سخت برهاند. نه اینکه وقت وفور نعمت جمع باشیم و وقت امتحان متشتت بشویم و پراکندگی دامان ما را بگیرد. باید از تاریخ درس بگیریم و بدانیم که مشکلات همیشه نخواهند ماند و خداوند رحمان بما دائم نگاه میکند. و حواسش بما هست و هوای ما را دارد. تراز هر بنایی آب دریاست ولی همین آب همیشه در حال افت و خیز است. هیچ کس از خودش چیزی نشد / هیچ آهن خنجر تیزی نشد. در زندان سالها سپری شد و کس ندانست که چه هنگام در گشوده شود. ولی بالاخره در اثر صبر نوبت به ظفر آمد و درب را باز کرد خداوند منان. ای که دستت می رسد کاری بکن / پیش از ان کز تو نیاید هیچ کار. باید فوری دست بکار شویم. بکار حق و در راه خدا و مدار خدا قرار بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۱ دی ۱۴۰۱
ریاست محترم جمهوری خودروهای وارداتی رو به قانون حمایت از خانواده به مادران بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اما جوابش مثل همیشه میشه فقر بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام.سران قوا واردات میلیونی خودروی کم مصرف1700cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی را آزاد کنید تا انحصار و احتکار و گرانفروشی دههابرابری داخلی شکسته شود،این کار سبب رضایت مردم از دولت و کاهش محسوس الودگی هوا و کاهش شدید مصرف بنزین می شود،مردم نیز کمی امنیت جانی و مالی خواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
بابا تو را به خدا غلط اضافی دیگری نکنید. صدها برابر بیشتر از این پول، با عناوین مشابه برای سالیان دراز حق بودجه اختصاص داده اید و خروجی اش را می بینید؟؟!!!! اصلا گوش شما بدهکار نیست. بابا چاپ پول نکنید بودجه اختصاص ندهید تورم ایجاد نکنید. این جور مسائل خودتان هم می دانید فقط رانتی است برای قانونی جلوه دادن اختلاس. قوانینی که خودتان برای خودتان ارائه و تصویب و اجرا می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
دستور دادن رئیس جمهور اجرا کننده قانون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اکنون زمان استیضاح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
وجدانن اصلا برای مردم فکر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
با رعایت قوانین رسانه ملی می‌تواند برنامه‌های بهترین جهت تأمین رفاه اقتصادی تهیه نماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
رسانه ملی می‌تواند با توجه به قوانین هر روز نسبت به تأمین رفاه اجتماعی برنامه‌های تلویزیونی واقعی جهت حمایت از امت اسلامی تهیه نماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
یادش بخیر از مردم قطر در ورزشگاه سوال کردند که چرا شما اینقدر امیر قطر رو دوست دارین ،،، جواب دادند بخاطر اینکه از بس که در رفاه و آسایش هستیم...
حالا در ایران بزرگترین ثروت جهان رو داریم یدک می‌کشیم با نیمی از مسئولین دزد و فاسد ..دیگه عمری باقی نمیمونه که بشه در رفاه باشیم چون تموم عمرمان رو شاهد فساد و ظلم مسئولین هستیم و شاهد فلاکت و فقر بیش از پیش مردم..کاش میشد در تابعیت گرفتن کمی هم دستمان باز بود ..
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
احسنت به این دولت مرسی که سفره هامون رو با جراحی اقتصادی پربرکت کردی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
این همه پیشرفت پس چرا تو معیشتمردم حس نمیشود
آخرین اخبار