مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی «مولود کعبه» تمدید شد

مهلت ثبت‌‌نام و ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه» تا پایان دی‌ تمدید شد.

مهلت ثبت‌‌نام و ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تا پایان دی‌ تمدید شد.

مراسم اختتامیه جشنواره در اواسط بهمن‌ سال جاری همزمان با ایام ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی و عموم مردم در بخش ملی جشنواره و همچنین اتباع دیگر کشور‌های جهان به‌ویژه دانشجویان غیرایرانی در بخش بین‌الملل جشنواره می‌توانند اشعار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی https://mashhad.iau.ir/prnews/fa/page/۴۷۴ ارسال کنند.

تمامی آثار باید متعلق به خود فرد باشد و تاکنون در هیچ جشنواره‌ای ارائه و چاپ نشده باشد. همچنین لازم است فایل word و pdf در سامانه جشنواره بارگذاری شود. ضمنا هر فرد می‌تواند بیش از یک اثر ارسال کند.

در این مراسم که با حضور استادان ملی و بین‌المللی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برپا می‌شود به شاعران برگزیده علاوه بر هدایای نقدی، تندیس و لوح تقدیر جشنواره نیز اهدا خواهد شد.

این جشنواره بین‌المللی از سری برنامه‌های موضوعی جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی است که با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و با مشارکت نهاد‌های فرهنگی و هنری خراسان رضوی، توسط دانشگاه آزاد اسلامی این استان در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ تاکنون بیش از ۲۳۰ اثر در سایت دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه» ثبت شده است که به زودی کار داوری این آثار آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار