بخش‌های تاریک گردنه اسدآباد چه زمانی روشن می‌شود؟

مدیرکل راهداری استان همدان گفت: براساس بررسی‌های میدانی همچنان بخشی از گردنه اسدآباد تاریک و تردد را برای رانندگان سخت کرده است.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه گردنهٔ اسدآباد یکی از گردنه‌های معروف کشور است افزود: این گردنه مابین شهرستان همدان و کرمانشاه واقع شده و ارتفاع آن به ۲۲۴۱ متر می‌رسد. این جاده یکی از پرترافیک‌ترین جاده‌های غرب کشور و یکی از گردنه‌های برفگیر و حادثه خیز کشور است.

صفرصادقی گفت: بخش زیادی از گردنه اسدآباد از نعمت روشنایی برخوردار شده است و روشن شدن بخش‌های باقی مانده نیز پس از مناسب شدن شرایط جوی انجام می‌پذیرد.

او اضافه کرد: پیمانکار فعلا درگیر نصب نیوجرسی است و پس از آن نیز تکلیف پیمانکار روشنایی را مشخص خواهیم کرد.

او گفت:یکی از مشکلات مهم این مسیر در ماه‌های اخیر که باعث اعتراض مسافرین و همشهریان شده، تاریکی بخشی از این شهرستان است.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: تاریکی بخشی از این مسیر‌ها باعث تردد سخت افرادی که با پیچ و خم این مسیر‌ها آشنا نیستند شده است.

حبیبی، رئیس راهداری اسدآباد گفت: روشنایی‌ها به تیرک وصل شده است و اتصال به ترانس در شرایط جوی مساعد، ادامه خواهد یافت.

او همچنین گفت: تقریبا سه کیلومتر از این مسیر، روشنایی ندارد  و مابقی گردنه روشن است.

یکی از اهالی همدان که در اسدآباد شاغل است نیز درباره این مشکل به ما گفت: به علت اینکه من شب‌ها در این مسیر تردد می‌کنم مشکلات زیادی را در مسیر تحمل می کنم.

او افزود: افراد بسیاری همانند من وجود دارند که در بخش‌های تاریک گردنه تردد می‌کنند و امیدوار هستند این بخش‌ها هرچه سریعتر روشن شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.