اجرای پویش مردمی کودکان سایبری در مازندران

رئیس پلیس فتا مازندران از اجرای سومین مرحله پویش مردمی کودکان سایبری در استان خبر داد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: سومین پویش کودکان سایبری با اهدافی همچون ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، از ۲۴ دی ماه در استان آغاز و تا ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت و برای هر روز به یک موضوع مرتبط با کودکان به طور ویژه پرداخته می‌شود.

او افزود: به منظور تحقق اهداف پویش، پلیس فتا با تعامل و همکاری رسانه‌های نوین، از ظرفیت رسانه‌ای دستگاه‌های دولتی اعم از استانداری، بسیج رسانه، شهرداری‌ها، صداوسیما، اداره کل فرهنگ وارشاد، آموزش وپرورش، کانون پرورش فکری کودکان نیزبهره برداری خواهند شد.

سرهنگ خورشاد گفت: کودکان امروزه با عناوین مختلف در فضای مجازی حضور دارند منجمله کسب مهارت، ارتقاء دانش که می‌بایست برای بهره برداری بهینه از این فضا و کاهش مخاطرات، شیوه صحیح استفاده از تجهیزات هوشمند و اینترنت در ابتدا به والدین و سپس به فرزندان آموزش داده شود.

او افزود: این پویش به عنوان یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال ۱۴۰۱ با هدف ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری، پرداخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار