تداوم بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان همچنان ادامه دارد.

کلیم‌الله وثوقی گفت: هم اکنون در تمامی محور‌های مواصلاتی اردبیل از جمله در محور‌های نمین-آستارا، گرمی-بیله سوار، بیله سوار-پارس آباد،  مشگین شهر-پارس آباد و خلخال -اسالم شاهد بارش برف و کولاک هستیم و تردد بدون زنجیز چرخ مقدور نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: انجام عملیات راهداری زمستانی در فصول سرما و بارش از وظایف و مأموریت‌های مهم راهداران در محور‌های مواصلاتی است که در همین راستا ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ راهداری در پایگاه‌های جاده‌ای استان مستقر شده‌اند.

وثوقی با بیان اینکه راه‌های اصلی و فرعی اردبیل باز بوده و تردد در این محور‌ها برقرار است، افزود: در پی بارش برف سنگین و وجود کولاک شدید در چند روز اخیر راه ارتباطی حدود ۴۵۰ روستا در نقاط مختلف استان مسدود شده بود.

او بیان کرد: مردم از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند، اما در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه از تجهیز خودرو‌های خود به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ اطمینان داشته باشند، چرا که در صورت نداشتن زنجیر چرخ پلیس راه از رفت و آمد آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: از همشهریان تقاضا داریم قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.