رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

ترافیک پرحجم در مناطق شمالی تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از پرحجم بودن ترافیک در مناطق شمالی تهران به‌دلیل شدت بارش‌ها خبر داد.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات پلیس راهور در روز پربارش تهران گفت: از شب گذشته و ساعات آغازین امروز شاهد بارش برف بودیم و از روز قبل آماده‌باش بودیم و هستیم و همه عزیزان در حوزه‌های خدماتی صد در صد آماده‌باش بودند و تا این لحظه در اکثر معابر تهران تردد در جریان است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تا این لحظه در اکثر معابر تهران تردد در جریان است و با توجه به اینکه مردم استفاده بیشتری از خودروی شخصی دارند از ترافیک پرحجم‌تری برخوردار هستیم. در مناطق شمالی تهران به‌دلیل شدت بارش‌ها، ترافیک از تراکم بیشتری برخوردار است و همکاران در آنجا مستقر هستند و موضوع شن‌پاشی و برف‌روبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تقریباً اکثر شبکه معابر تهران دارای ترافیک است، اظهار کرد: شدت ترافیک نسبت به روز‌های قبل بیشتر است و بارش برف به تراکم ترافیک اضافه می‌کند.

حمیدی افزود: اگر برنامه‌هایی که در جهت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی وجود داشت، بهتر اجرایی می‌شد، قطعاً استفاده از خودرو‌های شخصی را کمتر در چنین روز‌هایی شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در خصوص این موضوع در شرایط فعلی و کوتاه مدت نمی‌توان اقدامی کرد؛ اما در درازمدت می‌توان کار‌های زیادی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار