رویش بذر امید در دل مردمان روستای شیخ شبان +تصاویر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۲۹۲ هکتار از اراضی کشاورزی و مزارع روستای شیخ‌شبان به نفع ۹۰۰ نفر از اهالی آزاد شد.

آیین رونمایی از نقشه نهایی آزادسازی اراضی کشاورزی شیخ شبان و بزرگداشت سالروز عملیات حماسه آفرین کربلای پنج با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولین استانی در این روستا برگزار شد.

در ابتدای این برنامه استاندار به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر مسئولین چهارمحال و بختیاری با قرائت فاتحه نثار روح شهیدان هشت سال دفاع مقدس روستای شیخ شبان به مناسبت عملیات حماسه آفرین کربلای پنج به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کردند.

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی نقشه نهایی آزاد سازی اراضی کشاورزی شیخ شبان، گفت: چند سالی است که مردم روستای شیخ‌شبان از توابع شهرستان بن در خصوص زمین‌های کشاورزی خود با محیط‌زیست و منابع طبیعی استان اختلاف داشتند چراکه این ادارات اجازه کشت در این اراضی را به اهالی نمی‌دادند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: موضوع بر روی یک‌هزار و ۲۹۲ هکتار از اراضی کشاورزی و مزارع روستا بوده که از ابتدای امسال تا کنون همه این پلاک‌ها در کمیسیون رفع تداخلات استان به نفع مردم آزاد شده اند.

برزگر اضافه کرد: ۹۰۰ نفر از اهالی در این طرح به زمین‌های خود رسیدند و اکنون در مرحله دریافت سند هستند.

وی ادامه داد: کل پلاک موجود در روستا هفت هزار و ۷۰۵ هکتار است که سه هزار و ۸۲۴ هکتار اراضی ثبت شده ملی و اراضی ثبت شده غیرملی سه هزار و ۸۸۰ هکتار است.

در ادامه بیننده تصاویر آیین رونمایی از نقشه نهایی آزادسازی اراضی کشاورزی شیخ شبان و بزرگداشت سالروز عملیات حماسه آفرین کربلای پنج در این روستا باشید.

عکاس: حمیدرضا حبیبیان

شیخ شبان

شیخ شبان

شیخ شبان

شیخ شبان

شیخ شبان

شیخ شبان

آیین رونمایی از نقشه نهایی آزادسازی اراضی کشاورزی شیخ شبان و بزرگداشت سالروز عملیات حماسه آفرین کربلای پنج با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولین استانی در این روستا برگزار شد. در ابتدا استاندار به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر مسئولین چهارمحال و بختیاری با قرائت فاتحه نثار روح شهیدان هشت سال دفاع مقدس روستای شیخ شبان به مناسبت عملیات حماسه آفرین کربلای پنج به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کردند. حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی نقشه نهایی آزاد سازی اراضی کشاورزی شیخ شبان، گفت: چند سالی است که مردم روستای شیخ‌شبان از توابع شهرستان بن در خصوص زمین‌های کشاورزی خود با محیط‌زیست و منابع طبیعی استان اختلاف داشتند چراکه این ادارات اجازه کشت در این اراضی را به اهالی نمی‌دادند. وی افزود: موضوع بر روی یک‌هزار و ۲۹۲ هکتار از اراضی کشاورزی و مزارع روستا بوده که از ابتدای امسال تا کنون همه این پلاک‌ها در کمیسیون رفع تداخلات استان به نفع مردم آزاد شده اند.  برزگر اضافه کرد: ۹۰۰ نفر از اهالی در این طرح به زمین‌های خود رسیدند و اکنون در مرحله دریافت سند هستند. وی ادامه داد: کل پلاک موجود در روستا هفت هزار و ۷۰۵ هکتار است که سه هزار و ۸۲۴ هکتار اراضی ثبت شده ملی و اراضی ثبت شده غیرملی سه هزار و ۸۸۰ هکتار است. در ادامه بیننده تصاویر آیین رونمایی از نقشه نهایی آزادسازی اراضی کشاورزی شیخ شبان و بزرگداشت سالروز عملیات حماسه آفرین کربلای پنج باشید.

شیخ شبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار