طالبان:

فرآیند واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران تسریع می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از شکل گیری کمیته‌ای در همه شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران در راستای تسریع در فرآیند واگذاری زمین ویژه خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.

محمودرضا طالبان در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: گام موثر و رو به جلویی برای اعطای زمین به خانواده شهدا و ایثارگران استان برداشته خواهد شد.

او با بیان اینکه اگرچه در این خصوص چندین مکاتبه انجام شده، اما نتیجه مطلوبی حاصل نشده است، گفت: تصمیم گرفتیم تا کمیته‌ای در هر شهرستان با ریاست فرمانداران تشکیل و با اولویت بندی، فرآیند واگذاری زمین سرعت بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: اگرچه بسیاری از شهر‌های ما فاقد زمین هستند، اما مقرر شد در نقاطی که زمین وجود دارد، مقدمات فراهم شود.

طالبان گفت: شیراز، جهرم، فسا، مرودشت و استهبان از جمله شهرستان‌هایی است که با کمبود زمین در آن مواجه هستیم، اما مشکل تامین زمین در برخی از این شهرستان‌ها برای خانواده شهدا و ایثارگران حل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سخن امام (ره) مبنی بر اینکه نگذارید پیشکسوتان ایثار و شهادت در پیج و خم زندگی به دست فراموشی سپرده شود، گفت: بخش مهم این پیام امام (ره) متوجه مسئولان و کارگزاران نظام است.

ابراهیم بیانی گفت: این کلام شهید سلیمانی است که اساسا مسئول هیچ شانی ندارد، جز شان خدمت گذاری و این هم شان کمی نیست و از این فرصت باید نهایت بهره را برد.

او همچنین با اشاره به وجود ٤٢ هزار جانباز، ١٤ هزار و ٥٠٠ شهید و ٢٢٣٠ نفر آزاده در فارس، خاطرنشان کرد: می‌طلبد که حرکتی مطلوب در خصوص تامین زمین برای ساخت مسکن آن‌ها ایجاد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه باید خدمت بی منت نسبت به این عزیزان انجام شود، گفت: خانواده شهدا مترادف انقلاب هستند و بیش از ۵۰ درصد از مجموع والدین شهدا در فارس از دنیا رفته‌اند و برای بازماندگان باید کاری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار