مهاباد پایین‌ترین رتبه پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی را دارد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: مهاباد با میانگین ۹ درصد پرداخت تسهیلات مددجویی در رتبه آخر رده بندی شهرستان‌های استان قرار دارد.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مربوط به حوزه مهاباد، تاکنون ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که معادل ۹ درصد می‌باشد، توسط بانک‌های مختلف به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مددجویان زیر پوشش بهزیستی در آذربایجان‌غربی به حدود ۶۰ درصد رسیده و نیاز است مدیران بانک‌های عامل در شهرستان‌ها برای پرداخت تسهیلات به افراد واجد شرایط بیشتر تلاش کنند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: امسال در استان یک هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد موفق به دریافت وام کم بهره خود اشتغالی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان شدند و در کنار آن ۲ هزار و ۲۳۳ فرصت شغلی ایجاد شده است.

محمد پوری با اشاره به توانمند کردن خانواده‌های زیر پوشش این نهاد و نیز اشتغالزایی برای مددجویان، اضافه کرد: وام مشاغل خانگی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و وام کار‌فرمایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ پایین با معرفی این افراد به بانک عامل اعطا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.