رئیس پلیس فتای اصفهان:

سومین پویش مردمی کودکان سایبری برگزار می‌شود

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: سومین پویش مردمی کودکان سایبری از ۲۴ دی‌ماه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مهارت‌های استفاده صحیح و ایمن از فضای مجازی آغاز می‌شود.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی گفت: با توجه به ضرورت آموزش و آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان در خصوص فضای مجازی و جرائم سایبری سومین پویش مردمی "کودکان سایبری" با هدف افزایش مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به کودکان در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

او افزود: از آن‌جایی‌که همچنان آموزش‌های مجازی در دستور کار است و برابر مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، شبکه آموزش دانش‌آموزی به‌عنوان بخشی از بستر آموزش کشور در آینده نیز ادامه فعالیت خواهد داد، نیاز است تا با پیاده‌سازی راهکار‌های پیشگیری از جرم به افزایش امنیت و ایمنی دانش‌آموزان در این بستر اولویت بخشید.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان خاطرنشان کرد: شناخت صحیح از فضای مجازی و آموزش همگانی در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم سایبری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان با همسوسازی ظرفیت‌های موجود در کشور در این زمینه انجام داد، در این راستا طرح پویش مردمی کودکان سایبری از بیست‌وچهارم تا بیست‌ونهم دی‌ماه به صورت سراسری با بهره‌مندی از بستر رسانه‌های نوین و رسانه‌های جمعی و فضای عمومی و فیزیکی معابر توسط پلیس فتا اجرا خواهد شد.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.