معاون وزیر بهداشت در یزد:

دانشجویان مهارت گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهند

پناهی گفت: دانشجویان به جای مدرک گرایی، مهارت گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در حاشیه برگزاری میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: یکی از وعده‌های دولت سیزدهم، آشنایی نزدیک با مشکلات مردم و ارزیابی و حل آن در محل است، در همین راستا وزارت بهداشت متناسب با سفر رئیس جمهور به یزد از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و مواردی که مقدور باشد را حل و فصل می‌کنند.

او افزود: از آنجایی که این رفتار و سیاست مردمی دولت سیزدهم اثربخش است، مسئولان استانی کمک کنند تا مشکلات مردم در منطقه حل شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت افزود: برپایی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی از روز گذشته آغاز شده و درصد قابل توجهی از درخواست‌های مردمی، نقل و انتقال دانشجویان از سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی یزد و تبدیل وضعیت نیرو‌های شاغل در دوران کرونا بوده است.

پناهی با اشاره به بیکاری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و عدم اشتغال فارغ التحصیلان در رشته مربوطه تصریح کرد: فارغ التحصیلان نباید توقع کار در مراکز دولتی داشته باشند، چرا که در دنیا مرسوم است که مراکز خصوصی، محل اشتغال فارغ التحصیلان می‌باشد.

او با تاکید بر اینکه دانشجویان به جای مدرک گرایی، مهارت گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: این مهم علاوه بر ایجاد شغل برای فرد می‌تواند چند نفر دیگر را مشغول به کار کند.

معاون وزیر بهداشت، مشکلات اقتصادی، مشکلات پوشش بیمه‌ای و کمبود دارویی را از دیگر درخواست مردمی در میزخدمت برشمرد و اظهار داشت: میز خدمت یک کار ملی و بزرگی است و امیدواریم مشکلات مردم با همکاری معاونان دانشگاه حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار