خلاصه بازی رئال بتیس ۲ (۲) - بارسلونا ۲ (۴) /بارسایی‌ها حریف رئال مادرید در فینال شدند

بارسلونا در ضربات پنالتی مقابل رئال بتیس به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال بتیس در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام فوتبال اسپانیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه کشیده شود؛ جایی که در نیمه اول آن شاهد به ثمر رسیدن دو گل زیبا بودیم.

در شرایطی که بتیس در دقیقه ۷۷ گل دقیقه ۴۰ لواندوفسکی را جواب داده و از شکست گریخته بود، بارسا یک بار دیگر در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه توسط آنسو فاتی به گل برتری رسید.

مهاجم ۲۰ ساله بارسا با یک شوت روی پای دیدنی از سمت چپ محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد. او که در گوشه محوطه جریمه حضور داشت، زمانی که با ارسال بلند از سمت مخالف مواجه شد، بدون این‌که اجازه فرود توپ را بدهد، با یک والی زیبا، توپ را به گوشه دروازه حریف دوخت.

این گل زیبا، اما پیش از پایان نیمه اول وقت‌های اضافه به زیباترین شکل ممکن توسط لورین مورون ۲۹ ساله جواب داده شد. بتیسی‌ها بعد از دریافت گل دوم، بدون این‌که دستپاچه شوند، با آرامش خاصی حملات خود را از سر گرفتند و روی یک کار تمرین شده زیبا توپ را در دهانه دروازه به مهاجم ۲۹ ساله خود رساندند.

مورن برای گل کردن توپ درحالیکه مدافع بارسا درست کنارش حضور داشت و دروازه‌بان حریف نیز چهارچشمی حواسش به پای او بود، با یک ضربه رباح ماجری ماهرانه دروازه را باز کرد تا سوپرگل حریف را با سوپرگل جواب بدهد.

در نهایت در جدالی نفسگیر  بارسلونا در ضربات پنالتی مقابل رئال بتیس در چارچوب رقابتهای سوپرکاپ اسپانیا به پیروزی رسید.

خلاصه بازی رئال بتیس ۲ (۲) - بارسلونا ۲ (۴)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار