رئیس بنیاد ملی نخبگان:

رفع مشکلات نخبگان در اولویت است

دهقانی فیروز آبادی گفت: برای حل مشکلات نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش خواهیم کرد.

دهقانی فیروز آبادی رئیس بنیاد ملی نخبگان در نشست صمیمانه با نخبگان استان یزد گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی، شنیدن سخنان نخبگان فعال و موثر استان است که دیدار با نخبگان یزدی هم شیرین بود هم کارگشا و نکاتی پیرامون حوزه نخبگان و نیز مسائل کشور مطرح شد. 

او افزود: از بدو حضور در معاونت علمی و بنیاد همواره دیدگاه‌های موجود در حوزه توسعه بنیاد نخبگان و معاونت علمی را با مستعدان و نخبگان استان مطرح کنیم تا بتوانیم با هم افزایی مسیر نخبگان را اعتلا ببخشیم.

دهقانی فیروز آبادی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تبیین حکمرانی نخبگان گفت: بر این باوریم که معاونت علمی و بنیاد ملی دو نهادند که باید توسط نخبگان مدیریت و حکمرانی بشوند و در این دیدار نیز از مطالب بیان شده استفاده و برای حل مشکلات نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش خواهیم کرد.

مفتاحی زاده رئیس بنیاد نخبگان استان یزد نیز در سخنانش به فعالیت‌ها و اقدامات این بنیاد در استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و حضور نخبگان و حمایت معاون علمی و رییس بنیاد ملی نخبگان، استان یزد را به استان پیشرو در زمینه نخبگی و پیشرفت مبدل خواهیم کرد.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای اختراعات، راهکار‌های اثرگذاری بیشتر نخبگان در جامعه، تامین شغل و مسکن نخبگان برخی از مواردی بودند که نخبگان به آن‌ها اشاره کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار