آیت‌الله دری نجف‌آبادی در همایش برآستان آفتاب در خمین:

دشمنان دنبال رواج فرهنگ مبتذل غرب در ایران هستند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:مردم ما در کنار امام خمینی (ره) مکتب اهل بیت و شهدا و اسلام را آموخته اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در همایش برآستان آفتاب در خمین  مطالبی به شرح زیر بیان کرد: دشمنان ما به دنبال فرهنگ مبتذل غرب هستند، ولی نمی‌دانند این مردم در کنار امام خمینی رحمت الله علیه و اهل بیت علیهم السلام و شهدا و اسلام را آموخته اند.

امام خمینی رحمت الله علیه برای ما گنجی گشوده است که در این گنج افرادی همچون شهید سلیمانی وجود داشتند.

در جلسه دوهفته قبل شورا فرهنگ عمومی تصمیم گرفته شد خمین به عنوان جایگاه روح خدا و بنیانگذار انقلاب و احیا گر آثار علوی و مهدوی به جهانیان شناخته شود.

خمین پایتخت ارباب معنویت اس، در سالیان قبل هم در خمین کنگره بزرگداشت پدر حضرت امام به عنوان شهید بزرگ منطقه برگزار شد، این خاندان از شجره طیبه پیامبر مایه افتخار ما هستند.

ملت بزرگ ما و کشور ما در شصت سال گذشته هرچه عظمت و برکت دارد از وجود امام خمینی رحمت الله علیه است. 

مقام معظم رهبری در توصیف امام ره می‌فرماید فاصله ما با امام از زمین تا کهکشان هاست.

اگر عظمت امام و علما دیگر نبودند هیچ کجای دنیا این معرفت پیدا نمیشد، برکات این بزرگواران برکات ویژه است. امام ره عظمت دانشگاه امامت و اسلام را نمایان کردند. 

ایشان با اشاره به عظمت امام ره گفتند:ما باید همه بدانیم امام ره چه گنج گرانبهایی بوده است.

امام خمینی رحمت الله علیه درس حقیقت ملکوت و راه حیات طیبه را به ما آموخته است و همه باید قدر آن را بدانیم و در مقابل آن مسئول هستیم.

امام خمینی رحمت الله علیه یک گنج بزرگ را برای ما گشوده است که در آن افرادی همچون شهید سلیمانی در آن به وجود آمد که راه مقاومت را به همه از شرق تا غرب عالم آموخت.

هفته فرهنگی بر آستان آفتاب از روز ۲۳ دی ماه همزمان با سالروز تولد حضرت زهرا س و امام ره در شهرستان خمین به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.