جهاد تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی؛ ضرورت امروز جامعه

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان می‌دانند که اگر شروع کننده حمله نظامی باشند پایان کننده آن نیستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران اسلامی در مقابله با دشمنان این مرز و بوم گفت: دشمنان می‌دانند که اگر شروع کننده حمله نظامی باشند پایان کننده آن نیستند و ضربه سختی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند خورد و به همین منظور در حوزه‌های اقتصادی به مبارزه با ایران اسلامی بر آمده اند.

وحید جلال زاده علت اغتشاشات اخیر را ناکامی دشمنان در جنگ نظامی و روی آوردن به جنگ نرم دانست و افزود: باید با جهاد تبیین در جهت تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی برآییم چرا که دشمنان در صدد ناامید ساختن مردم از آینده انقلاب اسلامی هستند.

وی تقویت فضای مجازی و اقدامات رسانه‌ای را از جمله ضرورت‌های جامعه امروزی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان منتظر لحظه‌ای هستند تا بار دیگر دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران نشان دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اتمام تونل کانی سیب یکی از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه و افتتاح آن در دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: مراحل منطقه ویژه اقتصادی ارومیه و سرو نیز در حال اتمام است و کلنگ افتتاح آن نیز در دهه فجر به زمین خواهد خورد.

جلال زاده گفت: استقلال راه آهن آذربایجان غربی، آزاد راه ارومیه به تبریز در قطعه سوم گنبد به سمت سرای، برنامه هفتم توسعه و طرح ساماندهی کارکنان از جمله طرح‌هایی هستند که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر آن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.