طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی اسدآباد به مناسبت روز زن

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی شهید رجایی این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.

مهدی مرادیان‌ تمجید مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان به پورتال کتابخانه عمومی شهید رجایی به آدرس ۱۲۹۰۳۹.samanpl.ir مراجعه و پس از دریافت کد تخفیف آن را به کتابخانه تحویل داده و یا در تاریخ ۲۴ دیماه به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه کنند.

او در ادامه با اشاره به ضرورت احداث کتابخانه در شهرک سیداحمد گفت: با توجه به جمعیت ۱۵ هزار نفری شهرک سیداحمد احداث یک باب کتابخانه در این شهرک جزء برنامه‌های این نهاد بوده که درخواست آن را به راه و شهرسازی ارائه داده ایم تا در طرح تفصیلی شهر دیده شود.

 مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد  همچنین با اشاره به شش باب کتابخانه عمومی در سطح شهرستان تصریح کرد: از این تعداد سه باب کتابخانه در شهر اسدآباد، پالیز و آجین شهری و سه باب کتابخانه در روستا‌های چنار علیا، سفلی و قاسم آباد لک لک کتابخانه روستایی هستند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد یادآور شد: میزان زیربنایی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد ۱۶۱۴ متر بوده که سرانه زیربنایی کتابخوانی شهرستان به ازای هر ۱۰۰نفر یک متر و ۶۰ سانت است.

مرادیان‌تمجید در ادامه پیشرفت فیزیکی کتابخانه استاندارد اسدآباد را نیز ۴۰ درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این پروژه شاخص کتابخوانی شهرستان و استان همدان افزون بر ۱۲میلیارد تومان اختصاص داده شده که تخصیص این اعتبار موجب پیشرفت ۷۰ تا ۸۰ درصدی طرح فوق خواهد بود.

او در پایان گفت: در شهرستان اسدآباد کتاب‌های علمی و ادبی در بین کودکان و نوجوان و کتاب‌های ادبیات، علوم اجتماعی، علوم عملی و دینی در بین بزرگسالان بیشترین امانت کتاب را دارد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار