تشکیل کمیته‌های تخصصی گرامیداشت دهه فجر

در اولین نشست اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، کمیته‌های ۲۵ گانه استانی تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این نشست گفت: ۲۵ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر استان تشکیل و برای آن‌ها احکام صادر خواهد شد.

حجت الاسلام مخلص الائمه بابیان اینکه این کمیته‌ها فعالیت خود را از ماه‌ها قبل آغاز کردند افزود: کمیته‌های ۲۵ گانه باید هر چه سریع‌تر جلسات خودرا تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی خود را مشخص و برای اجرایی شدن و انعکاس آن در رسانه‌ها بصورت مکتوب ارسال کنند.

او همچنین از تشکیل ۱۱ ستاد شهرستانی، ۳۵ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و عشایری و یکصد کمیته مردمی با رویکرد نشاط و امیدآفرینی و بازخوانی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام مبارک فجر در استان خبرداد و گفت: برنامه‌های دهه فجرامسال انشالله با یک نگرش جدید در راستای هرچه مردمی و تبیین دستاورد‌های انقلاب  برگزارشود.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در این نشست دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: با توجه به فعال بودن دانشگاه‌ها و مدارس استان نیاز است علاوه بر ایجاد شور و نشاط محیطی، از نظر محتوایی نیز با بهره‌گیری از ظرفیت مدیران جوان انقلابی نسبت به تبیین و تشریح دستاورد‌های نظام اسلامی اقدام شود.

مخلص الائمه در ادامه بابیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاورد‌ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند افزود: رسانه‌ها باید با تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی گام بلندی در جهت اطلاع‌رسانی و معرفی دستاورد‌های نظام بردارند.

او گفت: منظرسازی و فضاسازی شهری در دهه مبارک فجر باید توسط دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها جدی گرفته شود و می‌توان در این زمینه علاوه بر ظرفیت دستگاه‌های دولتی از ظرفیت مردمی نیز استفاده کرد.

استاندار مرکزی همچنین باتاکید براینکه جوانان و نوجوانان باید مورد توجه ویژه کمیته‌های دهه مبارک فجر در استان قرار داشته باشند و سرفصل جدیدی در خصوص نسل جوان جامعه در کمیته‌ها باز شود افزود: برنامه‌ها و اقدامات باید توسط کمیته‌ها به صورت استانی دیده شود و ایده‌ها توسط ادارات متولی باید به شهرستان‌ها نیز تسری داده شود.

در این نشست هریک از اعضای ستاد پیشنهادات و ایده‌های خود برای برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.