فردا تمامی ادارات و مدارس استان همدان تعطیل است

ادارات و مدارس همدان یکشنبه ۲۵دی به علت بارش برف تعطیل است.

همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی فردا / یک‌شنبه/ ۲۵ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

این تصمیم به استناد مصوبه هیات وزیران و صورت جلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی صورت گرفته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح استان (به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها) فردا یک‌شنبه به صورت دورکار فعالیت کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین همه مراکز دانشگاهی (بخش اداری و آموزشی) و همه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان به جز امتحانات سراسری پایه دوازدهم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: لازم به ذکر است که همه ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخه ۲۶ دی ماه هستند.

بارش برف زمستانی صبح امروز /شنبه/ مدارس تمامی مقاطع تحصیلی سطح استان همدان را در نوبت صبح و بعد از ظهر به تعطیلی کشاند و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد انجام شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اعلام کرد: سامانه بارشی از صبح امروز وارد استان همدان شده و به صورت بارش برف در سراسر استان در حال فعالیت است و تا بارش‌های این سامانه تا روز دوشنبه ادامه دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.