درخشش رشفورد در دربی منچستر

منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد.

بعد از دربی امشب منچستر حالا این سوال بارها در شبکه‌های اجتماعی پرسیده می‌شود که آیا شیاطین سرخ را باید از این لحظه یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر دانست؟ آنها امشب در حالیکه با یک گل از سیتی، مدافع عنوان قهرمانی عقب افتاده بودند، به بازی برگشته و در نهایت 2-1 پیروز شدند.

سیتی در ماه اکتبر و در بازی‌ای که در اتحاد برگزار شد یونایتدها را نقره‌داغ کردند. اما شاگردان تن‌هاخ به روند امیدوارکننده‌شان در بازی امشب هم ادامه دادند و به نوعی از تیم گواردیولا انتقام گرفتند. آنها از زمان شکست 6-3 مقابل سیتی در ماه اکتبر 19 بازی انجام داده و تنها یک بار شکست خورده‌اند.

مارکوس رشفورد در بازی امشب ستاره اصلی شیاطین سرخ بود. اما ستاره تهاجمی اصلی منچسترسیتی، ارلینگ هالند، شب بدی را پشت سر گذاشت. رشفورد در نیمه اول بسیار فعال و سرزنده بود و دو بار به گلزنی نزدیک شد. با اینکه در اواخر نیمه اول ممکن بود شاهد مصدومیت او باشیم ولی رشفورد به بازی ادامه داد و یک بار دیگر کلید پیروزی تیمش شد. با اینکه سیتی از نقش او در گل اول یونایتد که توسط برونو فرناندز به ثمر رسید عصبانی است و می‌گوید رشفورد در آفساید قرار داشته ولی او با هوشمندی توپ را لمس نکرد تا این گل توسط داور قبول شود. رشفورد گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را شخصا به ثمر رساند.

اما ارلینگ هالند یکی از بدترین روزهای خود با پیراهن سیتی را پشت سر گذاشت. او در دیدار دو تیم در ماه اکتبر فوق‌العاده بود و با هت‌تریک به کار خود پایان داد. اما امشب در اولدترافورد شرایط کاملا متفاوت بود. ستاره نروژی در این بازی عملا هیچ نقشی در حملات تیمش نداشت و در طول مسابقه بارها با تمسخر هواداران یونایتد مواجه شد. عده‌‌ای از کارشناسان انگلیسی معتقدند هالند مدتی است دچار افت شده چرا که با احتساب بازی امشب او در سه بازی گذشته سیتی موفق به گلزنی نشده است.

رسانه‌های انگلیسی در آستانه دربی امشب منتظر درخشش دیگری از هالند بودند چرا که معتقد بودند با حضور لوک شاو و رافائل واران در قلب خط دفاعی منچستریونایتد این زوج قادر به مهار ستاره نروژی نخواهند بود. اما شیاطین سرخ موفق شدند هالند را به خوبی مهار کنند. او به جز یک شوت که در میانه راه مهار شد و تلاشی برای گرفتن پنالتی در طول 90 دقیقه عملا تاثیر دیگری در جریان بازی نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار