پایش خاموشی سیستم‌های گرمایشی ادارات و مدارس

دبیر قرارگاه مدیریت بحران شرکت گاز خراسان جنوبی از انجام ۸۷۸ مورد بازرسی برای پایش خاموشی سیستم‌های گرمایشی ادارات و مدارس خبر داد.

 

رضایی دبیر قرارگاه مدیریت بحران شرکت گاز خراسان جنوبی نیز گفت: به صورت ۲۴ ساعته در کنار سایر امور محوله به شرکت گاز، پایش دمای هوای ادارات در حال انجام است.

او افزود: تعطیلی ادارات و مدارس را شاهد هستیم و همکاران شرکت گاز بازرسی را انجام می‌دهند.

رضایی اظهار کرد: ۸۷۸ بازرسی در روز گذشته از ادارات انجام شده است تا اینکه شاهد روشن بودن وسایل گرمایشی نباشیم و تعطیلی اثر خود را بگذارد.

دبیر قرارگاه مدیریت بحران شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: مسئولین استانی با همراهی و همکاری یاریگر شرکت گاز هستند و دیشب بازدیدی از سوی استاندار خراسان جنوبی از شرکت گاز استان انجام شد.

او گفت: اعلام شده است که هر یک درجه کاهش دمای محیط، گاز ۲۰ هزار خانوار را در یک منطقه تأمین می‌کند و شاید این موضوع برای کسی محسوس نباشد، اما در مقیاس کلان، بسیار مفید است.

رضایی تصریح کرد: گزارش قطعی گاز به شرکت اعلام می‌شود و مأموران امداد برای وصل گاز باید به صورت حضوری مراجعه کنند و تمامی مشترکینی که از یک علمک گاز دریافت می‌کنند، باید حضور داشته باشند.

قطعی گاز در طبس نداشته ایم

رحیمی فرماندار طبس گفت: از اولین روزی که احتمال قطعی گاز ابلاغ شد، با مردم مسئله در میان گذاشته شد و صرفه جویی‌ها صورت گرفت.

او افزود: با وجود افت فشار گاز در برخی مناطق، گاز در هیچ نقطه‌ای از شهرستان قطع نشده است و اگر قطع شد مردم می‌توانند با ۱۹۴ تماس بگیرند.

رحیمی با اشاره به اینکه در برخی مواقع رگلاتور‌ها یخ زده و به دلیل کاهش فشار خود به خود گاز قطع می‌شود، اظهار کرد: مردم می‌توانند با ۱۹۴ تماس بگیرند تا همکاران شرکت گاز نسبت به رفع موضوع اقدام کنند.

فرماندار شهرستان طبس عنوان کرد: ذخیره سازی نفت سفید تا جایی که امکان داشته است انجام شده و از مردم خواهش کرده ایم تا اگر جایی نیاز به نفت سفید بود، از این نوع سوخت استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: مردم نگران پخت نان نباشند و به نانوایی‌ها ابلاغ شده تا از صبح تا شب نسبت به پخت نان اقدام کنند.

استفاده از نانوایی‌های دوگانه سوز در درمیان

فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان گفت: در دو شب گذشته شاهد قطعی گاز در شهرستان نبوده ایم و گاز در منازل وصل بوده است.

او افزود: در این شهرستان نانوایی‌های دوگانه سوز را نیز وارد مدار کرده ایم و از سوخت جایگزین استفاده می‌کنند و از خانواده‌ها خواسته ایم تا چند خانواده در یک منزل سکونت کنند تا سوخت کمتری مصرف شود.

فرجامی فرد بیان کرد: سوخت جایگزین واحد‌های صنعتی و صنفی نیز تأمین شده و دیشب نیز توزیع این سوخت انجام شده است.

فرماندار شهرستان درمیان با اشاره به بازرسی از ادارات و مدارس برای پایش خاموشی وسایل گرمایشی عنوان کرد: در مدارسی که امتحان نهایی داشته اند، تنها سالن امتحان وسیله گرمایشی داشته است.

برچسب ها: مصرف گاز ، قطعی گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.