شهروند خبرنگار تهران؛

بارش برف دانشجو‌های دانشگاه علوم تحقیقات را به دردسر انداخت + فیلم

لغزنده بودن مسیر‌های دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در شهر تهران دانشجو‌ها را با مشکل مواجه کرد.

امروز در بیشتر نقاط کشور شاهد بارش برف هستیم شهر تهران نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند. دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات در منطقه کوهستانی این شهر واقع شده است و هنگام بارش برف مسیر این دانشگاه لغزنده می‌شود. با توجه به اینکه امتحانات این دانشگاه کنسل نشده است دانشجو‌ها با ارسال فیلم گلایه کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

فیلم های ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
اینجا دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران هست ساعت‌های آغازین بارش برف، ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح شهر تهران و اختلاف دمای دانشگاه با استان تقریبا ۵ درجه سرد‌تر است. بارش برف مسیر‌های دانشگاهی رو لغزنده کرده همینطور که می‌بینید در فیلم تردد در این مسیر‌ها بسیار سخت است، اما فرایند امتحانی با این شرایط سخت برگزار شد و دانشجو‌ها با مشکلات فراوانی مواجه شدند. مسیر کوهستانی هست و در بازگشت دانشجو‌ها ممکنه نتوانند برگردند. گرم نگه داشتن فضا‌های ساختمانی این دانشگاه به دلیل وسعت بسیار زیادش نیاز به مصرف انرژی زیادی دارد.


سلام ما ساعت ۲و نیمه ظهر امروز دانشگاه آزاد علوم تحقیقات امتحان داریم و جوری داره برف میاد دانشگاه که اصلا نمی‌شود رفت به ساختمون‌های بالایی واقعا خطرناک است. چرا امتحانات این دانشگاه لغو نشده است. اتوبوس‌های تو دانشگاه که بچه‌ها رو تا بالا میبرنو میارن پایین همه فرسوده هستند  و زنجیر چرخ ندارند.


بیشتر بخوانید:

سفر زمستانی به اقصی نقاط کشور به روایت شهروند خبرنگار‌ها + فیلم و تصاویر


 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار