ستاره سابق منچستریونایتد به رونالدو:مرگ را بپذیریم!

ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو نپذیرفته که دوران فوتبالش رو به پایان است.

جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد با توافق دو طرفه باعث شد که این بازیکن فرصت انتخاب باشگاهی جدید را داشته باشد و در نهایت تصمیم گرفت حضور در فوتبال عربستان را تجربه کند.

این بازیکن پرتغالی در چند هفته اخیر با انتقاد‌های بسیاری روبرو بوده و حالا کانتونا نیز به جمع منتقدان او پیوسته و مدعی شده است که بهتر بود او برای کمک به بازیکنان جوان‌تر تلاش می‎‌کرد.

اریک کانتونا ستاره سابق یونایتد به منچستر ایونینگ نیوز گفت: «من تصمیم گرفتم در جوانی بازنشسته شوم، این مسئله دیگری و بعضی افراد دوست دارند تا ۴۰ سالگی بازی کنند. دو دسته بازیکن داریم، کسانی که دوست دارند هر بازی در زمین حاضر باشند، چون فکر می‌کنند هنوز ۲۵ ساله هستند و عده دیگری که متوجه می‌شوند دیگر ۲۵ ساله نیستند.»
او با تمجید از عملکرد بازیکنانی، چون زلاتان ابراهیموویچ اظهار داشت: «کسانی که می‌دانند دیگر جوان نیستند قبول می‌کنند که در بعضی دیدار‌ها به میدان خواهند رفت، اما تمرکزشان روی کمک به بازیکنان جوان است، مانند کاری که زلاتان در میلان انجام می‌دهد و پیش از او هم پائولو مالدینی انجام می‌داد. رایان گیگز هم در منچستریونایتد چنین نقشی داشت.»

کانتونا با انتقاد از رفتار رونالدو اضافه کرد: «او درک نکرد و هنوز هم درک نمی‌کند که دیگر ۲۵ ساله نیست. او پیرتر است و باید این موضوع را بفهمد که به جای خوشحال نبودن از عدم حضور در میدان در هر بازی باید بگوید مشکلی نیست! من دیگر ۲۵ ساله نیستم و نمی‌توانم هر بازی در زمین باشم، اما به بازیکنان جوان‌تر کمک خواهم کرد و این شرایط را می‎پذیرم.»

این مهاجم سابق فرانسه ادامه داد: «این مانند هر اتفاق دیگری در دنیا است. شما افرادی را دارید که می‌پذیرند مسن‌تر هستند. باید این موضوع را نه فقط در فوتبال، بلکه در هر زمینه‌ای درک کرد. وقتی ۳۰ ساله بودم نمی‌توانستم مانند قبل سریع بدوم و باید این را قبول می‌کردم. باید قبول کنم که روزی خواهم مرد. پذیرش این موضوع سخت است، اما چاره‌ای نیست. پایان یافتن دوران فوتبال هم مانند مرگ است. این مرگی در ابعاد کوچک‌تر است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار