۲ خبر کوتاه از کشتی ایران

اهدای جایزه بهترین فرنگی کار کشور/ اعضای بدن کشتی گیر ۱۷ ساله اهدا شد

تندیس برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور به امین کاویانی نژاد اهدا شد.

امین کاویانی نژاد که از سوی علاقمندان به ورزش اول کشور به عنوان بهترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور انتخاب شده بود، جایزه خود را دریافت کرد. 

امین کاویانی نژاد که در یک نظرسنجی در صفحه رسمی فدراسیون کشتی به عنوان برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی) انتخاب شده بود، پیش از شروع تمرین فرنگی کاران در اردوی تیم ملی، جایزه خود را از حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دریافت کرد. 

گفتنی است برای اولین بار در رقابت‌های قهرمانی کشور و طی یک نظرسنجی در یکی از صفحه‌های اجتماعی فدراسیون کشتی بهترین کشتی گیر این رقابت‌ها از سوی مردم انتخاب شد و بر همین اساس تندیسی به رسم یادبود به این کشتی گیر ۲۴ ساله اندیمشکی اهدا شد.

اقدام خیرخواهانه خانواده کشتی گیر تنکابنی

اعضای بدن محمدرضا قاسم زاده کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد. 

بعد از تشخیص پزشکان مبنی بر مرگ مغزی این جوان، خانواده عزادار وی در اقدامی خیرخواهانه و قابل تقدیر با پیشنهاد پزشکان مبنی بر اهدای اعضای بدن موافقت کرده و هشت عضو از بدن محمدرضا را به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار