افزایش آمار کشته‌ها به ۶۷ نفر طی سقوط هواپیما در نپال

براساس گزارش‌های منتشر شده از ۷۲ سرنشین هواپیمای سقوط کرده نپالی تاکنون مرگ ۶۷ تن تایید شده است.

یک فروند هواپیما با ۷۲ سرنشین در شهر پوکارا در نپال سقوط کرد و طبق گزارش‌ها تاکنون ۶۷ نفر جان باخته اند. مسئولان خطوط هوایی نپال از بیرون آوردن جسد ۶۷ فرد از میان لاشه‌های هواپیمای سقوط کرده در شهر پوکارا خبر دادند. آک چتری، یکی از مقامات پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت: تاکنون ۳۱ (جسد) به بیمارستان‌ها منتقل شده اند.

به گزارش وب سایت ردیابی پرواز فلایت رادار ۲۴، عمر این هواپیما ۱۵ ساله بوده است. در بیانیه دولت نپال آمده است که پوشپا کمال دهال، نخست وزیر نپال پس از سقوط هواپیما، در یک جلسه اضطراری کابینه را فراخوانده است.

این هواپیما متعلق به خطوط هوایی یتی مستقر در نپال بوده است که روز یکشنبه در باند فرودگاه بین المللی پوخارا در نپال سقوط کرد.

کاتماندو پست به نقل از سخنگوی خطوط هوایی اعلام کرد که ۶۸ مسافر و ۴ خدمه در هواپیما بودند. عملیات امداد و نجات در حال انجام است، علت سقوط هنوز مشخص نشده است.

پایگاه داده‌های شبکه ایمنی هوانوردی نشان داد که این مرگبارترین سانحه در نپال از سال ۱۹۹۲ بوده است که در آن زمان یک ایرباس‌ای ۳۰۰ خطوط هوایی بین المللی پاکستان هنگام نزدیک شدن به کاتماندو به دامنه تپه سقوط کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار