ایرانمنش: قول دادند ۲ ورزشکار به مسابقات آسیایی اعزام کنند

سرمربی تنیس روی میز بانوان گفت: مسئولان فدراسیون تنیس روی میز قول اعزام ۲ ورزشکار در بخش انفرادی به بازی‌های آسیایی را دادند.

حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره برنامه اش برای مسابقات آسیایی  اظهار کرد: شرکت در بازی‌های آسیایی برای ما مهم است و به ما قول دادند که ۲ ورزشکار در بخش انفرادی به مسابقات بفرستند، هر چند هنوز در بخش تیمی فعلا تصمیمی اتخاذ نشده است. البته ما وقت داریم در این مسابقات حضور پیدا کنیم، زیرا پس از پایان این رقابت ها باید در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ شرکت کنیم.

او درباره عدم حضور تیم زنان در مسابقات گزینشی قهرمانی جهان گفت: متاسفانه در این رویداد حضور نداشتیم چرا که سطح مسابقات بالا بود و احتمال نتیجه گیری و کسب سهمیه از طرف ورزشکاران ما کم بود. قرار شده فدراسیون تنیس روی میز سرمایه گذاری جهت اعزام بخش بانوان را در جای دیگری انجام بدهد و این اتفاق می‌توانست شامل حضور در یک مسابقه مهم یا اردوی تدارکاتی باشد و باید دید در پایان فدراسیون تنیس روی میز چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

ایرانمنش درباره لیگ بانوان تنیس روی میز بیان کرد:  ۹ تیم در مسابقات شرکت کردند و رقابت‌ها سطح خوبی دارد و در مرحله نهایی می‌توانیم شاهد عملکرد بهتری هم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.