خانواده شهید کشوری نیا ایثار را به مرحله نهایت رساندند

استاندار لرستان با صدور پیامی به مناسبت شهادت احمد کشوری نیا فرمان یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: خانواده این شهید پس از تقدیم جان عزیزشان در راه محافظت از هموطنان، با اهدا اعضایش به بیماران نیازمند ایثار را به نهایت رساندند.

در پیام تسلیت فرهاد زیویار آمده است: شهادت مسیر انسان‌های صالح و خدایی است. شهید احمد کشوری نیا یکی از این صالحین و فرزند برحق ولایت بود که با نثار جان خود در مقابله با اخلالگران در نظم و امنیت کشور اسلامی مان آسمانی شد، بی شک بروز انسانی این چنین وارسته و از خودگذشته نشان از حمایت وجودی خانواده‌ای معتقد و نوع دوست دارد.

در این پیام آمده است: مرحبا بر این چنین خانواده‌ای که روحیه و فرهنگ نوع دوستی را به همه ما آموختند، راه شهید کشوری نیا همچنان ادامه داشته و خود و خانواده اش برای ملت ایران اسلامی الگو خواهند بود.

استاندار لرستان اذعان کرده است: به راستی که از برکت وجود همین شهدای گرانمایه و خانواده‌های بزرگوارشان است که ایران اسلامی مبدل به یک دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و فتنه جویی‌های نظام استکبار شده است، هرچند از دست دادن جوانان برومند و انقلابی از جمله شهید " احمد کشوری نیا" کام ما را تلخ می‌کند، اما از طرف دیگر خرسندیم که این چنین جوانانی در کشور ما کم نبوده و با شهادتشان عزم و اراده ملت ما را بیش‌تر می‌کنند.

در پیام استاندار لرستان آمده است: شهادت جوان برومند هم استانی شهید "احمد کشوری نیا" که در راه حفظ و حراست از امنیت جامعه در شهرستان ساوه به دست اشرار خودفروخته به وقوع پیوست به محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، خانواده این بزرگوار، ملت شهیدپرور ایران به ویژه هم استانی‌های غیور و ولایی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، امیدوارم خداوند منان توفیق عنایت فرمایند که بتوانیم راه شهدا که همانا عزت و افتخار ایران اسلامی تا زمان ظهور، ولی عصر (عج) است را ادامه داده و به سرانجام برسانیم.

گفتنی است شهید کشوری نیا ۱۷ دی امسال در عملیات تعقیب قاچاقچیان از ناحیه سر ضربه دید و جمعه ۲۳ دی ماه به شهادت رسید.

مراسم خاکسپاری این شهید بزرگوار امروز در آرامستان سراب یاس خرم آباد برگزار می‌شود.

با موافقت خانواده این شهید اعضای وی نیز اهدا و به پنج بیمار نیازمند زندگی دوباره اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.