تردد ۹۹ هزار و ۲۱۳ مسافر از پایانه مرزی ریمدان

مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان از تردد ۹۹ هزار و ۲۱۳ مسافر امسال از این پایانه مرزی در جنوب استان خبر داد .

محمد شریف کریمی اظهارداشت: ترددهای ثبت شده این مدت در این پایانه مهم مرزی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش‌از ۸۲۰ درصدی داشته است.

وی گفت:از مجموع ترددهای این مدت در پایانه مرزی ریمدان ۶۴ هزار و ۸۵۷ نفر ورودی و ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر نیز خروجی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان طرح‌های عمرانی مهمی را در این پایانه مرزی اجرا کرد که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

مدیر پایانه مرزی ریمدان تصریح کرد: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و در صورت برخورداری این پایانه مرزی از رونق و توسعه مناسب می‌تواند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار