تلاش توئیتر برای جذب دوباره سرمایه با تبلیغات رایگان

توئیتر به دنبال جذب دوباره سرمایه با تبلیغات رایگان است.

نشریه وال استریت ژورنال با استناد به ایمیل‌های شرکت آمریکایی توئیتر گزارش داد که این رسانه اجتماعی فضای تبلیغاتی خود را به صورت رایگان در اختیار برندهایی که کمپین تبلیغاتی در این پلتفرم اجرا کنند، قرار می‌دهد.

توئیتر وجوهی را که برند‌ها برای تبلیغات خود خرج می‌کنند، با دو شرط مطابقت می‌دهد. اولاً، هزینه نباید از ۲۵۰ هزار دلار تجاوز کند. دوم این که حجم کامل تبلیغات از جمله طرح تشویقی توییتر تا سقف ۵۰۰ هزار دلار باید تا ۲۸ فوریه اجرا شود.

ماه گذشته، رسانه‌ها از اقدام مشابهی توسط این پلتفرم خبر دادند که در آن زمان پیشنهاد می‌کرد در صورت اجرا شدن تبلیغات تا پایان سال، تا سقف ۵۰۰۰۰۰ دلار هزینه تبلیغاتی داشته باشد.توئیتر هنوز در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده است.

این پلتفرم رسانه اجتماعی مدت کوتاهی پس از این که ایلان ماسک در پایان ماه اکتبر مدیریت را به دست گرفت، شروع به از دست دادن تبلیغ‌کنندگان خود کرد، زیرا برند‌ها نسبت به رویکرد وی نسبت به تعدیل محتوا و سایر تغییراتی که او در این پلتفرم ایجاد کرد، محتاط بودند.

شرکت‌هایی که هزینه‌های تبلیغاتی را به حالت تعلیق درآورده اند عبارتند از جنرال موتورز، فایزر، یونایتد ایرلاینز، موندلز، فولکس واگن، شورولت، فورد و جیپ.

ماسک در آن زمان اعلام کرد که به دلیل خروج این شرکت ها، توئیتر دچار "افت شدید درآمد" شده و روزانه چهار میلیون دلار از دست داده است.

طبق داده‌های شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، از هشت ژانویه، کمتر از ۲۵ شرکت تبلیغاتی از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده برتر توئیتر به تبلیغات در این پلتفرم ادامه دادند.

به گفته تحلیلگران، با توجه به این که بیشتر درآمد این غول رسانه‌های اجتماعی از تبلیغات به دست می‌آید، جلب مجدد تبلیغ‌کنندگان برای توئیتر حیاتی است. در سال ۲۰۲۱، ۵.۱ میلیارد دلار یا تقریباً ۹۰ درصد از درآمد کل توئیتر از تبلیغات بود.

برچسب ها: توئیتر ، ایمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار