لیگ برتر فوتبال

آلومینیوم صفر- گل گهر صفر/ نایب قهرمانی سیرجانی‌ها در پایان نیم فصل نخست

آخرین دیدار باقیمانده از نیم فصل نخست لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آخرین دیدار باقی‌مانده از نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر امروز بین تیم های آلومینیوم و گل گهر که پیش از این به دلیل بارش شدید برف به تعویق افتاده بود، شهر اراک برگزار شد. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی معوقه از هفته سیزدهم بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
دوشنبه: ۲۶/۱۰/۱۴۰۱؛ ساعت: ۱۵:۰۰
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک/ بدون تماشاگر
گروه داوری: پیام حیدری/ کمک‌ها: سعید قاسمی – محمدرضا مدیرروستا؛ داور چهارم: امید جمشیدی / ناظر: سید احمد صالحی

آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (۶۶- امیر نوری)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (۸۵- سید سجاد آقایی)، سیدمهران موسوی، میثم مجیدی (۲۰- رضا جبیره (۶۶- امیرمحمد هوشمند))، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی
سرمربی: مهدی رحمتی


گل گهر:
محمد حسین منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، رضا شکاری (۷۰- مرتضی تبریزی)، امیر جعفری، وسلی گومز دوس سانتوس (۴۶- علی اصغر عاشوری)، مسیح زاهدی، امیر شهیم (۴۶- کی روش استنلی)، مهدی تیکدری، محمد خدا بنده لو (۷۰- امین پورعلی)، اریک بایناما
سرمربی: امیر قلعه نویی

لحظات حساس:
دقیقه ۳: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه برای آلومینیوم به دست آمد که میلاد فخرالدینی با ضربه‌ای مستقیم، قصد داشت دروازه گل گهر را باز کند که شوت او روی تیرک افقی دروازه فرود آمد و به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه ۱۴: ارسال بازیکنان آلومینیوم به دهانه دروازه با ضربه سر بازیکنان گل گهر به شکل خطرناکی از کنار دروازه اکبر منادی به کرنر رفت تا شاهد یک گل بخودی نباشیم.
دقیقه ۱۵: کرنر ارسالی با ضربه سر میثم مجیدی همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۸: نقی زاده با یک شوت راه دور از پشت محوطه جریمه دروازه گل گهر را تهدید کرد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۳: ارسال خوب نقی زاده با ضربه سر جبیره همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۷: کنترل محمدزاده و پاس رو به عقب او برای پورحمیدی، آرام بود و در شرایطی که بازیکنان گل گهر نزدیک بود با دروازه آلومینیوم تک به تک شوند، اما خروج به موقع پورحمیدی و تکل او، منجر به دفع توپ شد.
دقیقه ۴۰: هانسل زاپاتا پس از جا گذاشتن چند بازیکن گل گهر، روی یک حرکت انفرادی دیدنی وارد محوطه جریمه شد که توپ او با برخورد به مدافعین میهمان راهی کرنر شد.
دقیقه ۴۵+۱: روی یک ارسال و دفع ناقص زاپاتا، این امیر جعفری بود که در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد، ولی ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۰: روی یک پرتاب اوت سریع از زاپاتا، او توپ را به فخرالدینی داد و ارسال تند و تیز این بازیکن با ضربه سر مدافع پیش تاخته آلومینیوم همراه شد که توپ در آستانه ورود به دروازه، با نوک انگشتان اکبر منادی راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۱: گل گهر پشت محوطه جریمه صاجب یک ضربه کاشته شد که شوت این بازیکن را پورحمیدی مهار کرد.
دقیقه ۶۴: پاس در عمق دیدنی عاشوری در موقعیت تک به تک به شکاری رسید. ضربه این بازیکن با بدن پورحمیدی برخورد کرد و در آستانه ورود به دروازه بود که مهران موسوی با حضور به موقع در دهانه دروازه، این توپ را روانه کرنر کرد.
دقیقه ۶۵: کرنر ارسالی بازیکنان گل گهر با ضربه سر شکاری از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۱: حرکت خوب بازیکنان گل گهر از سمت چپ و ارسال جعفری با پرواز پورحمیدی همراه بود که توپ از این بازیکن عبور کرد و مقابل دروازه خالی به بایناما رسید، ولی ضربه بد این بازیکن در عرض زده شد و مدافعان اراکی آن را برگشت دادند.
دقیقه ۸۴: حرکت ترکیبی بازیکنان آلومینیوم فرصت خوبی از سمت راست برای این تیم فراهم کرد که ارسال فخرالدینی به دهانه دروازه به زاپاتا رسید، اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.
دقیقه ۸۸: محمدرضا آزادی بعد از یک چرخش عالی فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت، اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای محوطه به بیرون رفت.

در نهایت جدال تیم های امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی استاد و شاگرد قدیم با تساوی به پایان رسید تا سیرجانی ها ۲۸ امتیازی و پشت سر پرسپولیس، نایب قهرمان نیم فصل نخست شوند. اراکی ها هم با هشت امتیاز کمتر در رتبه هشتم جای دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار