۹ خبازی متخلف خاش تعزیراتی و کسر سهمیه شدند

مدیرجهاد کشاورزی و دبیر ستاد گندم ، آرد و نان شهرستان خاش  گفت: پرونده برای ۹ نانوایی پرونده تخلف در زمینه‌های مختلف از جمله تراکنش غیر متعارف و عدم پخت و ... تشکیل شده و به تعزیرات معرفی شده

شیرزادکمالی مدیرجهاد کشاورزی و دبیر ستاد گندم ، آرد و نان شهرستان خاش  گفت:  ۷۹ نانوایی در سطح شهر فعالیت، که بازرسی های روزانه از این نانوایی ها صورت گرفته و برای ۹ نانوایی پرونده تخلف در زمینه‌های مختلف از جمله تراکنش غیر متعارف و عدم پخت و ... تشکیل شده و به تعزیرات معرفی شده و ۶ خبازی نیز جهت تعویض دستگاه، جهت بالا رفتن کیفیت نان تذکر دریافت کرده اند.

شیرزادکمالی اظهار کرد: ساماندهی نانوایان در اولویت است و جدا از معرفی خبازی های متخلف به تعزیرات از سهمیه آرد خبازی متخلف کسر و به سهمیه آرد خبازی های با نان با کیفیت، اضافه خواهد شد.

کمالی افزود: با توجه به مصوبه کارگروه گندم ،آرد و نان شهرستان مبنی بر نظارت بر پخت نانوایان و درنظر گرفتن سهمیه تشویقی، نانوایانی که خدمات رسانی مطلوب نداشته اند سهمیه آنان کسر و به نانوایانی که خدمات رسانی مطلوب به مردم عزیز دارند اضافه گردد لذا در همین راستا میزان ۱۹ تن از سهمیه نانوایان متخلف کسر و به خبازانی که خدمات رسانی مطلوب دارند اضافه می گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار