امام جمعه موقت اصفهان:

قوانین باید برای دین و دنیای مردم مفید باشد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: نمایندگان مجلس باید در تصویب قوانین به دین و دنیای مردم و اقناعی بودن آن توجه کنند.

در جلسه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی اظهار کرد: بر عمل به قوانینی که در مجلس شورای اسلامی مصوب می‌شود باید نظارت شود و این با رصد و بررسی‌های میدانی مشخص می‌شود.

او با تاکید بر اینکه برنامه و قانون نباید حساسیت آفرین باشد خطاب به نمایندگان گفت: با نرمی و با هدف اقناع، قوانین را وضع کنید.
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید در تصویب قوانین به دین و دنیای مردم و اقناعی بودن آن توجه کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان هم با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت کشور اظهار کرد: باید نظارت جدی بر اجرای قانون جوانی جمعیت وجود داشته باشد، متاسفانه آمار‌ها نشان از عدم تغییر در رشد جمعیت دارد.

 حجت الاسلام محسن مظاهری به موضوع آلودگی هوا هم پرداخت و افزود: مطالبه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان از نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری این است که تصمیمات ملی برای اصلاح و یا انتقال مجموعه‌های بزرگ تولید کننده آلاینده در اصفهان اتخاد شود.

تصویب قوانینی برای برطرف کردن خلاء‌هایی که در قانون عفاف و حجاب وجود دارد، تعیین تکلیف طرح صیانت از فضای مجازی، رفع مشکل کمبود نیروی آموزشی در آموزش و پرورش و تامین گوشت قرمز و سفید مورد نیاز مردم در شب عید و ماه مبارک رمضان از دیگر مواردی است که او به آن‌ها پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.