بخش فیروزآباد یکی از محروم‌ترین بخش‌های کشور

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از بخش فیروزآباد به عنوان یکی از محروم‌ترین بخش‌های کشور یاد کرد و گفت: امسال برای محرومیت زدایی از این بخش ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، اما تاکنون تنها ۱۰ درصد تخصیص داشته است.

ابراهیم رحیمی زنگنه، سرپرست فرمانداری کرمانشاه امروز (۲۷ دی) در آیین افتتاح گازرسانی به روستا‌های بخش فیروزآباد که با حضور استاندار و عبدالرضا مصری و محد رشیدی نمایندگان کرمانشاه در مجلس در روستای چنار این بخش برگزار شد، از فیروزآباد به عنوان بزرگترین بخش شهرستان کرمانشاه با داشتن ۲۵۳ روستا و ۳۵ هزار نفر جمعیت یاد کرد و گفت : فیروزآباد از محروم‌ترین بخش‌های کشور بوده و نیازمند توجه ویژه است.

وی آب را اصلی‌ترین مشکل این بخش عنوان کرد و با اعلام اینکه ۷۳ روستای این منطقه با تانکر آبرسانی می‌شود، اظهار کرد: پروژه آبرسانی مجتمع امام علی (ع) برای تامین آب ۲۳ روستا در حال انجام است، اما باید تدابیری برای ۵۰ روستای دیگر اندیشیده شود.

فرماندار کرمانشاه از معضل راه‌های این منطقه هم یاد کرد که از ۱۵۰ کیلومتر راه اصلی این منطقه بیش از ۱۳۰ کیلومتر آن نیازمند روکش آسفالت است.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه از بودجه ۶۵۰ میلیارد تومانی شهرستان کرمانشاه ۱۰۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از بخش فیروزآباد در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: از این میزان ۶۰ میلیارد تومان برای راه‌ها قرار دادیم.

وی از تعریف ۶۰ پروژه مختلف محرومیت‌زدایی در این منطقه یاد کرد و گفت: متاسفانه از اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده تاکنون تنها ۱۰ درصد تخصیص داشتیم.

فرماندار کرمانشاه خواستار تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات بخش محروم فیروزآباد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار