قدیروف: اتفاقات اوکراین، جنگ جهانی سوم است

رئیس جمهور چچن اعلام کرد آنچه در اوکراین اتفاق می‌افتد یک جنگ جهانی سوم است.

رمضان قدیروف گفت: اگر مخالفان روسیه را یک جامعه بین المللی در نظر بگیریم -البته آنطور که خودشان توصیف می‌کنند- به این معنی است که درگیری و نبرد در اوکراین یک جنگ جهانی سوم است.

به گزارش پایگاه خبرگزاری نووستی، رئیس جمهور چچن از جمهوری‌های خود مختار روسیه افزود: اگر در نظر بگیریم کشور‌های اروپایی که امروز در درگیری در اوکراین شرکت دارند، یعنی ناتو و سایر کشور‌هایی که با آن‌ها رابطه دارند، کشور‌های جامعه بین المللی به شمار آیند، می‌توان گفت اینجا یک جنگ جهانی سوم در جریان است.

وی گفت: کشور‌های بزرگی مانند چین، هند و پاکستان در اتفاقات و رویداد‌های نظامی شرکت نمی‌کنند.

قدیروف افزود: اگر به وضعیتی که در کشور‌های اروپایی رخ می‌دهد نگاه کنیم، متوجه می‌شویم آن‌ها اعتراضات و مشکلاتی دارند و رهبران خود را طرد می‌کنند، اما ما کسی را طرد نمی‌کنیم. ما فضای کاری آرامی داریم و مشکلات نداریم. رئیس جمهور دیدار‌ها و جلساتش را برگزار می‌کند و کار خود را به طور عادی انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
احتمال زیاد جنگ جهانی خواهد افتاد چون روسیه لقمی بزرگی برداشته و ابن لقم اورا خفه خواهد کرد ناتو و آمریکا وارد جنگ خواهد شد اما به آمریکا کمتر ضرر خواهد رسید اما به زوسیه و اوروپا زیان‌های فراوانی خوهد رسید احتمال درگیری خاورمیانه نیز وجود دارند چون مرکز ارژی نفت است.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۲۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
خخخ پیشگو جدید ظهور کرد ، ای نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
آخرین اخبار