بررسی شرایط اعزام ملی پوشان تنیس به هانگژو

نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با مسوولان فدراسیون تنیس با هدف اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ برگزار شد.

نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با مسوولان فدراسیون تنیس با هدف اعزام به بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسوولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس برگزار شد شرایط و آخرین وضعیت ملی پوشان تنیس کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست تخصصی مسایل مختلف اعزام به این دوره از بازی‌ها با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته، مریم کاظمی پور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر شورای برون مرزی، داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، فریده اشرف گنجویی نائب رئیس و شاهرخ کشاورز دبیر این فدراسیون تحلیل و مورد ارزیابی قرار گرفت.

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در بخشی از سخنان خود به این نکته تاکید کرد که حضور ملی پوشان این رشته در بازی‌های آسیایی باعث افزایش رنکینگ آن‌ها در عرصه جهانی خواهد شد و باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به حضور برخی از چهره‌های مطرح تنیس جهان در آسیا شانس مدال آوری و رفتن روی سکو سخت و دشوار است، اما به دنبال آن هستیم تا در جمع برترین‌های تنیس آسیا قرار بگیریم و در صورت حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می‌توان به آن امیدوار بود.

گفنتی است در این نشست محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی، زبر دست نماینده وزارت ورزش و جوانان، مرتضی کوهی و حسین رامادان از دیگر افراد حاضر در این جلسه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار