واکنش فاطمی درباره مزایده مجموعه های ورزشی تهران

فراز فاطمی درباره اظهارات میرزا بیگی نسبت به مزایده مجموعه های ورزشی استان تهران واکنش نشان داد.

فراز فاطمی بازیکن سابق فوتبال  درباره اظهارات میرزا بیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: داستان از این قرار است که من در مزایده ۳ مجموعه ماده ۲۷ شرکت کردم و این موضوع در زمان مدیریت پریچهره در اداره کل ورزش استان تهران بود که برنده شدم که شامل ۲ سالن ورزشی در لواسان و چمن مصنوعی بود. یک هفته بعد از برنده شدن برای تحویل این ۳ مجموعه به من ابلاغی نشد. ۳ هفته بعد از آن پریچهره از ریاست اداره کل کنار رفت و جوادی جایگزینش شد.

او ادامه داد: زمانی که جوادی مدیر کل ورزش استان تهران شد مطالعاتی روی مزایده انجام داد و به من توضیح داد که کارشناسی برای قیمت گذاری این ۳ مجموعه رسمی نبوده و مشکلاتی این مزایده داشته است و از لحاظ قانونی باید این مزایده باطل شود و صورت جلسه ابطال مزایده را امضا کردم.

فاطمی گفت: من ناراحتی و دلخوری از جوادی ندارم چرا که در مزایده ماده ۸۸ شرکت کردم و یک زمین فوتبال را توانستم بگیرم. مزایده ۳ مجموعه که انجام شد در زمان مدیریت پریچهره بود که او موضوع برنده شدن در این مزایده را به من اعلام نکرد و ارتباطی به جوادی ندارد. جوادی مسائل مزایده را بررسی کرد و بیان کرد که کارشناسی‌ها رسمی نبوده است. جوادی فرد متعهدی است و خیلی زحمت می‌کشد و خیلی فعال است.

او درباره ناراحتی اش از اظهارات میرزا بیگی گفت: در برهه‌ای که من فوتبال بازی می‌کردم میرزا بیگی داوری می‌کرد. او در جریان مراحل پایانی کار من نبود و متوجه نبود که چه اتفاقاتی رخ داد. به هر حال من قبول کردم که کارشناسی رسمی در مزایده صورت نگرفته و صورت جلسه ابطال مزایده را امضا کردم. همچنین از میرزا بیگی دلخور نیستم و او نظراتش را بیان کرده است. یکی، ۲ هفته مزایده بلاتکلیف بود و مشکلات زیادی داشت که در نهایت ابطال شد.

او بیان کرد: مشکلی نیست و من در مزایده ماده ۸۸ شرکت کردم و مالکیت یک مجموعه را برنده شدم و ۲ مجموعه دیگر به فرد دیگری داده شد و تقدیر این بود. همچنین زمانی که تمرینات ما در زمینی که برنده شدم انجام می‌شود جوادی نهایت همکاری را با ما می‌کند ودلخوری از کسی ندارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار