اختصاص اعتبار به پروژه ساختمان فناوری پارک علم و فناوری لرستان

معاون عمرانی استانداری لرستان از اختصاص اعتبار به پروژه ساختمان فناوری پارک علم و فناوری لرستان از محل اعتبارات مرحله دوم سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

احمدرضا دالوند در بازدید از پارک علم و فناوری لرستان، اظهار داشت: برای بهره گیری از توان واحد‌های فناور فعال در حوزه‌های فناوری اطلاعات و گردشگری، جلسه‌ای با حضور مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار خواهیم کرد تا از ظرفیت موجود برای توسعه زیرساخت‌های اطلاع رسانی این حوزه و شناسایی استعداد‌های استان استفاده شود.

وی دستاورد‌های فناوران پارک علم و فناوری لرستان را ارزنده و قابل تقدیر دانست و برای حمایت از واحد‌های فناور مستقر قول مساعدت داد و بر الزام مجموعه‌های استان برای استفاده حداکثری از امکانات موجود در پارک تاکید کرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان پس از بازدید از پروژه ساختمان فناوری پارک علم و فناوری لرستان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد که به دلیل کمبود اعتبار عمرانی مورد نیاز متوقف شده است، بر تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل مرحله دوم اعتبارات سفر سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری در راستای افزایش فضای مورد نیاز فعالیت فناوران و شرکت‌های دانش بنیان استان قول حمایت داد و بر ضرورت افزایش اراضی پارک در راستای تحقق اشتغال دانش بنیان و برنامه‌های اجرایی پارک تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.