پیشرفت ۹۷ درصدی عملیات ساخت تصفیه‌خانه یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت تصفیه‌خانه یاسوج ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی عملیات ساخت تصفیه خانه یاسوج گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شهر‌های یاسوج و حومه اختصاص یافته است.

او با اشاره به اینکه آب، راه و مبلمان شهری ۳ اولویت معاونت عمرانی استان هستند، افزود: شایسته نبود استانی که ۱۰ درصد منابع آبی را در اختیار دارد با تنش آبی مواجه شود به همین علت پارسال ۴۸ طرح آبرسانی به روستا‌ها انجام شد و امسال نیز آبرسانی به ۵۲ روستا با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان و پیشرفت ۵۴ درصدی در حال انجام است.

حاجی زاده با اشاره به آبگیری سد کوهبرد و سد ایلی اباد در کهگیلویه و بهمئی، از پیشرفت ۴۴ درصدی سد تنگ سرخ یاسوج خبر داد و اضافه کرد: آبرسانی به لیکک که آرزوی دیرینه ۸۰ هزار نفر از مردم این منطقه بود نیز با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان در حال انجام است و سد سقاوه هم در دهه فجر به طور رسمی ساخت آن آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه پارسال عملیات گازرسانی به ۶۳ روستا انجام گرفت، ادامه داد: امسال نیز ۶۰ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند، ضمن اینکه کار گازرسانی به ۵۲ روستای دیگر با اعتبار ۲۴۲ میلیارد تومان در حال انجام است.

به گفته حاجی زاده؛ در ۲ سال اخیر ۱۳ روستا با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از نعمت برق بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.