کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه نیازمند نظرات کارشناسی

استاندار کرمانشاه با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این استان گفت : کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه نیازمند نظرات کارشناسی است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه اشتغال استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد با تاکید بر پویایی بیشتر مجموعه‌های بالادستی استان مانند شورای اشتغال، گفت : تمامی دستور کار‌های شورای اشتغال پیش از طرح در این مجموعه باید در نشست‌های کارشناسی مورد بحث و بررسی دقیق قرار گیرد تا این شورا در روند تصمیم‌گیری‌ها از اثرگذاری بسیار مناسب‌تری برخوردار باشد.

وی افزود: آمار‌هایی که در نشست‌های شورای اشتغال ارائه می‌شود زمانی ارزشمند است که برای استان اشتغال آفرین باشد.

استاندار کرمانشاه از اعلام آمادگی مجموعه فنی و حرفه‌ای برای ارائه آموزش‌های کاربردی به فارغ التحصیلان و افراد معرفی شده توسط ادارات و دستگاه‌ها، تقدیر کرد و گفت: اینگونه پیشنهادات سازنده باید پیش از طرح در شورای اشتغال در کارگروه‌ها و یا کمیته‌های مرتبط به شکل مناسبی کارشناسی شود و سپس در قالب یک طرح جامع برای تصمیم گیری به شورا ارائه شود.

صحرایی بر ارائه دستور کار‌ها و اطلاعات ضروری آن به اعضای شورا پیش از برگزاری نشست‌ها تاکید و تصریح کرد: مدیران باید با جمع بندی‌های کارشناسی و خلاقانه همراه با تحلیل‌های تصمیم ساز در نشست‌های شورای اشتغال حضور یابند تا شاهد افزایش کارآمدی این مجموعه و اثرگذاری آن در فضای اشتغال استان باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.