اعتصاب‌های گسترده در فرانسه از امروز آغاز می‌شوند

اعتصاب‌های گسترده در فرانسه در اعتراض به طرح دولت درباره بازنشستگی از امروز آغاز می‌شوند.

از امروز پنج شنبه اعتصاب‌های گسترده در فرانسه در اعتراض به طرح دولت این کشور برای اجرای اصلاحات در بخش بازنشستگی و مستمری بگیری آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، اتحادیه کارکنان پالایشگاه‌های فرانسه اعلام کرده است در مدت اعتصاب هیچ محموله‌ای از نفت تولیدشده در پالایشگاه‌های شمالی فرانسه به مناطق مختلف این کشور ارسال نخواهد شد.

اتحادیه کارکنان شرکت نفتی توتال هم اعلام کرده است اگر اعتصاب‌ها چند روز ادامه داشته باشند فعالیت پالایشگاه‌های این شرکت هم مختل خواهد شد.

یکی از مسئولان شرکت‌های نفتی فرانسه مدعی شده است شرکت‌های نفتی این کشور برای کاهش تاثیرات اعتصاب‌ها بر روی مصرف کنندگان تدابیری را اتخاذ کرده اند.

انتظار می‌رود با آغاز اعتصاب‌ها در بخش‌های مختلف فرانسه، فعالیت بخش حمل و نقل عمومی این کشور هم مختل بشود.

اتحادیه‌های کارگری در فرانسه اعلام کرده اند اگر دولت این کشور اصلاحات موردنظر خود را در بخش بازنشستگی و مستمری بگیری اجرا بکند سن بازنشستگی در این کشور افزایش خواهد یافت و دریافت حقوق مستمری برای بازنشستگان هم دشوارتر خواهد شد.

اعتصاب در بخش‌های مختلف در فرانسه در اعتراض به طرح دولت این کشور برای انجام اصلاحات در بخش بازنشستگی اولین بار است که در طول ۱۲ سال گذشته برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۹ دی ۱۴۰۱
هرچی می خواستن سر ما بیارن سر خودشون اومد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۹ دی ۱۴۰۱
اعتصاب‌های گسترده در فرانسه از امروز آغاز می‌شوند
آفرین مردم فهیم فرانسه بریزید تو خیابانهای شهر و یک تو دهنی محکم به مکرون بزنید ما هم پشتتونیم و از شما حمایت میکنیم چون حق با شماست ...
آخرین اخبار