پرداخت ۹بیش از میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در آبیک

رئیس کمیته امداد اداره آبیک گفت: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۹ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به ۱۴۰ نفر از مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

مجید رشوند رئیس کمیته امداد اداره آبیک گفت: اشتغال زایی محور خدمت رسانی در رفع محرومیت برای نیازمندان است چراکه باید نیاز مالی مددجو قطع شود و وی بتواند با تکیه بر توانایی‌های خود برای تأمین معیشت اقدام کند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این نقطه اجرای سیاست اشتغال زایی دنبال می‌شود که در گام نخست موضوع آموزش براساس انگیزه و استعداد‌های افراد مطرح است که در این زمینه طی ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۷ نفر آموزش کسب و کار دیده اند.

رئیس کمیته امداد اداره آبیک اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۹ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به ۱۴۰ نفر از مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات پرداخت شده ۱۳۰ فقره به میزان ۹ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی و ۱۰ فقره به مبلغ ۱۶۸ میلیون تومان از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

رشوند عنوان کرد: در طرح‌های اشتغال زایی اولویت با طرح‌هایی است که فن آور و دانش بنیان باشد چراکه بازده اقتصادی این چنین مشاغلی در جامعه بیشتر بوده و امکان موفقیت آن هم افزون‌تر است.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با برخی از واحد‌های تولید مرتبط در آبیک ارتباط خوبی دارد و این آمادگی وجود دارد تا این ارتباط را افزون‌تر کنیم و با مشارکت و همراهی واحد‌های تولیدی دیگر برای اشتغال زایی مددجویان اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار