جشنواره بزرگ فجر ولایی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

جشنواره بزرگ فجر ولایی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره بزرگ فجر ولایی در خرم‌آباد برگزار و همزمان با برگزاری این جشنواره، مسابقات حفظ قرآن کریم نیز انجام می‌گیرد.

فرشته ایازی دبیر اجرایی جشنواره بزرگ فجر ولایی در رابطه با برگزاری این جشنواره اظهارداشت: جشنواره بزرگ فجر ولایی، ایام الله دهه فجر در خرم‌آباد برگزار و در این جشنواره مسابقات مختلفی از جمله حفظ قرآن، حفظ نهج البلاغه، مسابقه نقاشی، مسابقات شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی و خوشنویسی اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد است افزود: مسابقه حفظ نهج البلاغه برای کودکان رده سنی ۸ تا ۱۰ سال از حکمت یک تا ۲۰ از کتاب نهج البلاغه، نونهالان رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال از حکمت یک تا ۳۰ و برای نوجوانان رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال از حکمت یک تا ۵۰ از کتاب نهج البلاغه است.

دبیر اجرایی جشنواره بزرگ فجر ولایی عنوان کرد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان، نونهالان و نوجوانان برای رده سنی ۳ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود که در روز مسابقه نمونه جهت نقاشی به شرکت‌کنندگان داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه مسابقات شعر، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی و خوشنویسی با موضوع نقش ولایتمداری در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود بیان کرد: در این مسابقه نیز کودکان و نونهالان در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال و نوجوانان و جوانان در رده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال می‌توانند شرکت کنند.

ایازی گفت: مسابقات نهج البلاغه و نقاشی به صورت حضور برگزار می‌شود، اما سایر مسابقات به صورت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فجر ولایی است.

او تصریح کرد: مهلت ثبت نام در کلیه رشته‌ها تا ۱۶ بهمن ماه و مهلت ارسال آثار (شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی) تا ۱۸ بهمن ماه است.

دبیر اجرایی جشنواره بزرگ فجر ولایی زمان برگزاری مسابقه نقاشی را پنجشنبه بیستم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: مسابقه حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه و خوشنویسی نیز روز جمعه بیست و یکم بهمن ماه انجام می‌گیرد.

او با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۲ بهمن ماه مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد اظهارداشت: در مراسم اختتامیه از نفرات برتر با اهداء جوایز ارزنده و لوح تقدیر، سفر زیارتی و سیاحتی، کارت هدیه و ده‌ها جوایز غیر نقدی تجلیل به عمل می‌آید.

ایازی افزود: علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و ثبت نام می‌توانند به آدرس خرم‌آباد، خیابان انقلاب، بعد از خیابان ناصر خسرو، کوچه شهید دارابی، موسسه قرآن و عترت و دبستان و پیش دبستانی رهروان حضرت فاطمه زهرا (س) مراجعه کنند.

ایازی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات لازم برای ثبت نام در مسابقه، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۶۳۹۸۵۸۵۲ در پیام‌رسان ایتا پیغام خود را بفرستند.

او بیان کرد: جشنواره بزرگ فجر ولایی با همکاری گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه قرآن و عترت و دبستان و پیش دبستانی رهروان حضرت فاطمه زهرا (س) در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

برچسب ها: دهه فجر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار