انتقاد امام جمعه ورزقان، از بی توجهی شرکت ملی مس ایران به خدمات اجتماعی

امام جمعه ورزقان از بی توجهی شرکت ملی مس ایران به خدمات اجتماعی در شهرستان ورزقان انتقاد کرد.

حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه ورزقان  امروز درجلسه شورای اداری این شهرستان باتاکید بر اینکه شهرستان ورزقان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و خدادادی خود از نعمت معادن مس و طلا برخوردار است و باید اهالی منطقه از وجود این همه ثروت طبیعی بهره‌مند باشند، گفت: بنده به عنوان خطیب جمعه این شهرستان از عملکرد مدیریت شرکت مس و مجتمع مس سونگون ناراضی هستم و مردم متاسفانه از وجود این نعمت در این شهرستان بی بهره هستند و ناراضایتی خود را اعلام می‌کنم و از مسئولین از جمله فرماندار و نماینده شهرستان انتظار دارم به این امر مهم توجه داشته باشند.

او  افزود: بنده چندین سال است که از نبود امکانات در بیمارستان ورزقان انتقاد می‌کنم ، بیمارستانی که طبق صورت جلسه مقررشده است با تجهیز امکانات به بیمارستان سطح ۲ ارتقا یابد که متاسفانه اهالی این شهرستان از نبود امکانات اولیه در این بیمارستان رنج می‌برند.

امام جمعه ورزقان افزود: نام مس سونگون در کشور و استان پرآوازه شده ، اما متاسفانه اهالی منطقه در فقر و نبودی زندگی می‌کنند،این درحالی است که برای کسب محبوبیت در محل‌ها و جا‌های دیگر هزینه می‌کنند.

حجت الاسلام پورمحمد بیان کرد:الان که از سال ۱۴۰۱ چند ماهی نمانده هیچ بسته معیشتی برای فقرای منطقه توزیع نشده است و چندین ماه است که من تماس می‌گیرم، بخاطر این مردم مظلوم فقط چشم می‌گویند وباید مسئولین استانی به فکر مردم فقیر شهرستان ورزقان هم باشند.

دهقانی نماینده شهرستان ورزقان از واگذاری قرارداد احداث بزرگراه ورزقان به مرز نودوز خبرداد و گفت: طول این طرح عظیم که استان آذربایجان شرقی را به کشور‌های آسیای میانه وصل خواهد کرد، ۱۴۰ کیلومتر است و این درحالی است که بیش از یکصد کیلومتر از مسیر تبریز _ جلفا _نوردوز با اتمام این طرح کمتر خواهد بود و این طرح در توسعه و آبادانی شهرستان ورزقان نقش مهم و قابل توجهی خواهد داشت.

 

برچسب ها: امام جمعه ، مس سونگون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار