فراخوان حضوری جهت ثبت‌نام برای صدور مجوز تخلف است

مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوز‌ها امکان پذیر است.

مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوز‌های کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود.

متن این اطلاعیه به این شرح است: به اطلاع عموم متقاضیان شروع کسب‌وکار و تولید در کشور می‌رساند براساس ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوز‌های کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود و هیچ سازمان یا اتحادیه‌ای برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه حق ندارد از مسیری به جز درگاه ملی مجوز‌ها از متقاضی مجوز ثبت‌نام کند یا مدرک هویتی نظیر نام و کدملی بگیرد.

فراخوان حضوری برای ثبت‌نام برای صدور مجوز نیز تخلف است و ثبت درخواست همه مجوز‌ها باید کاملا الکترونیک، غیرحضوری و بدون مدارک کاغذی باشد.

از آنجا که ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، رهگیری و احقاق حق متقاضیان مجوز را ناممکن می‌کند، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود در اجرای مسئولیت شهروندی و کمک به اجرای کامل قانون، با مشاهده تخلف ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوز‌ها یا ثبت نام حضوری برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه کسب وکار، موارد و مستندات را به شماره‌ی ۰۹۳۳۲۳۵۳۱۹۵ در پیام رسان بله ارسال فرمایند تا با متخلفان احتمالی برخورد قانونی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار